Maslačak

• Слика од Durmitor, Crno jezero

21. август 2021.

јул 2021

близу Razvršje, Opština Žabljak (Montenegro)

20. jul
Durmitor
učesnika 40
vodiči Marija K. i Zoran V.

Drugi dan boravka na Durmitoru u popodnevnim satima se konačno razvedrilo. Posle obilne kiše prethodnog dana i u prepodnevnim satima konačno smo dočekali sunce i znak da ćemo u narednim danima moći realizovati bar deo našeg plana.

S obzirom na to da je većini učesnika obuća bila mokra i da nismo pošteno stigli ni obići centar Žabljaka i Crno jezero, najpoznatije od svih jezera na Durmitoru, logičan sled događanja je bio da popodne iskoristimo da uradimo ono što smo propustili.

Iz kampa smo krenuli putem ka Savinom kuku, na raskrsnici se dovajamo desno i lagano stižemo do jezera, obilazimo ceo krug oko jezera već dobro znanom stazom. Na kraju, kod asfaltnog puta koji vodi ka centru završavamo pešačenje, bar onaj zvanični deo a ostatak dana svako provodi onako kako mi najviše prija.

Narednih dana grupa je pešačila u kanjonu Sušice, popela se na Bobotov kuk i poslednjeg dana pre polaska za Suboticu posetila Jablan jezero (meni najdraže).