RIANEL

Recorded септембар 2016

4,0
8,0

Погледана 1340 пут(a), скинута са сервера 24 пут(a)

близу  Kirchberg in Tirol, Tyrol (Austria)

Sortim a peu de Kirchberg i.T., i ens dirigim a trobar el camí que puja al Gaisberg sense utilitzar la cadira que puja fins la Gaisbergstation. La pujada fa suar però val la pena i quan arribem a la Gaisbergstation, ja tenim les cames ben preparades per la pujada que ens espera fins el cim.
Deixem enrera la estació de la cadira i seguint sempre indicadors pugem quasi en vertical cap el Gaisbergjoch o Gaisbergkreuz. Esplèndides vistes.
Per pujar fins el cim només hem de caminar uns 300 m. de distància i uns 100 de desnivell. Hem recorregut 5 km i portem més de 900 m. de desnivell, quasi la totalitat de tot el camí.
Seguim ara la carena del Gaisberg i tenim unes vistes magnífiques a banda i banda amb el Gampenkogel davant, fins que arribem a sota del Gampenkogel, on hi ha la Wiegalm. Aquí decidim seguir la pista que baixa cap a Brixen de la que només fem uns metres, al cap dels quals ja comença l'Urzeitweg (Camí Vell) que baixa dret com un ciri peró per uns paratges magnífics. Aquí trobem el Kreuzweg (camí de les creus) i durant la major part del camí, anem seguint les estacions d'un viacrucis! Veient el grau de pujada del camí, el viacrucis és l'esforç que suposa seguir aquest camí. Quan s'acaben les creus, arribem a una pista que travessem i de seguida som altre cop en un camí que ens deixa a les primeres cases de Brixen. Fem uns 500 metres per asfalt i trobem un trencant a la dreta que ens portarà fins el Radweg 21 per medi del que arribarem després de recòrrer 3 km aproximadament per asfalt, a Kirchberg.
Temps efectiu: 5h. 11'
Nagillersteig

• Слика од rajivlily

rajivlily 13.09.2016.

quins dies tan macus que teniu