2040

Recorded јануар 2014

3,6
7,1

Погледана 1296 пут(a), скинута са сервера 46 пут(a)

близу Cladells, Catalunya (España)

(21-01-2014) Sortida des de Sant Miquel de Cladells fins a Santa Margarida de Vallors i tornem donant una mica de volta per la Pedra dels Evangelis.

Aquestes ermites formen part de la Ruta de les 10 Ermites i només sortir de Sant Miquel, ja tenim el primer pal direccional, que afegit a d'altres indicadors i marques de pintura blanca, arribarem a Santa Margarida sense cap complicació.

Continuem i a uns 10' trobem una cruïlla de dos camins i que els dos van cap a l'ermita del Pedró. El de l'esquerra hi va directe i el de la dreta dóna una volta per la Pedra dels Evangelis i les Roques del Rei.

Nosaltres seguint els indicadors anem a la Pedra dels Evangelis i un cop alla, hem de retrocedir pel mateix camí uns 300 metres, per agafar una pista sense cap senyalització que baixa fins a la Corbera Nova.

Un cop a la Corbera Nova, per no passar pel mig de la casa, la voltem per sobre i sortim a la pista de pujada, una mica més amunt de l'entrada de la casa.

Ja des d'aquí només ens queda desfer el mateix camí fins a Sant Miquel.

Érem en Martí, en Tomàs i dos Peps.
Total Temps caminant 4h 03m

Roques del Rei

Salt d'aigua

Sant Miquel de Cladells

Sortim a la pista de pujada