2,1
4,3

Погледана 161 пут(a), скинута са сервера 6 пут(a)

близу Pollença, Islas Baleares (España)

Distancia recorrida: 8,5 km (05:30)

Tiempo en movimiento: 02:05

Altura Mínima: 94 m

Altura Máxima: 427 m

Itinerari

Començam on el camí de la Vall den Marc (Gr-221) es troba amb la carretera Ma-10 (Pollença - Lluc) km 5,3.

Caminam uns vins minuts fins a Can Melcior i aquí hem d'entrar dins el torrent. Hem de aixecar o botar la barrera de dins el torrent per poder passar a l'altre costat.
Seguim per dins l'alzinar paral·lels al torrent, remontant-lo uns minuts més.

Poc després hem d'anar alerta i hem de cercar unes fites que comencen a enfilar-se per un caminoi de muntanya que està bastant abandonat.
Si anam amb compte de no predre-les, les fites ens duran fins al mateix Clot de Déu.

En el nostre cas, vàrem dinar aquí, però primer vàrem pujar al Coll dels Moixarrins i a la talaia que queda a la dreta, segons arribam al coll.

Després de visitar el Clot, hem de desfer el camí uns minuts i desviar-mos cap a la dreta seguint un altre tirany amb fites fins a trobar una tirolina.

El camí fitat segueix davallant fins que és hora de travessar el torrent i després arribam a un camí ample que agafarem de davallada.

Després d'una estona, havent davallat bastant tornarem arribar a Can Melcior, a la part del darrera de la propietat, on trobarem una paret. Aquí ens hem de ficar dins el torrent, seguir-lo uns minuts i passant una altra barrera dins aquest.

Llavors seguim el torrent pel seu marge esquerre fins arribar a la barrera del començament i tornam al camí principal cap els cotxes.