Moving time  један сат 31 минуте

Вријеме  један сат 53 минуте

Број тачака  1804

Uploaded 27.12.2018.

Recorded децембар 2018

-
-
170 m
11 m
0
1,7
3,4
6,83 km

Погледана 66 пут(a), скинута са сервера 5 пут(a)

близу  Llano de Gorra, Valencia (España)

Favara ruta circular pel Barranc del Poble.
Interessant ruta senderista circular per Favara. Eixim de les escoles al carrer Isabel II on hi ha un cartell indicador, a un 100 metres travessem el túnel de l'autopista A-7 i trobem un nou cartell indicador amb diferents opcions per a pujar a la muntanya. Elegim anar a l'esquerre per la que anomenen senda fosca.
Després de caminar poc més de 100 metres per vora el tal·lus de l'autopista quan el camí asfaltat gira a la dreta trobem un nou pal indicador. Prenen la senda que remunta per l'esquerre i en 500 metres ens porta a la part de dalt de les piscines municipals, on trobem un nou pal senyalitzador que puja cap a l'esquerre per una senda per mig de la pinada fins aplegar a la lloma de la muntanya amb bones vistes del poble.
Ara la senda cresteja durant un bon tros i comença a baixar cap al barranc de la Font on trobem la Cova dels Mismos, continuem per esta banda de la muntanya fins aplegar a un coll on tronem a la part del Barranc del poble, Ací trobem un gran molló d'obra que delimita la propietat, vorejant els horts de tarongers, tornem a la senda que ens porta a les ruïnes d'un antic forn de calç. On hi ha una senda que abaixa al barranc per on va cap amunt més còmodament.
Nosaltres comencem a remuntar cap al coll del Fenollar on ens trobem en un encreuament la senda que a la dreta baixa al Barranc de l'Infern, pel qual anem a descendir .
Una vegada al fons del barranc eixim a la dreta al camí on trobem un pal indicador on prenem direcció a Favara per les llometes, anem per una senda que discorre per l'ombria i amb abundant vegetació autòctona.
Després d'un kilòmetre i haver passat el barranc de la Sima, trobem de nou un camí ample on a peu de muntanya hi ha un altre pal indicador i bones vistes de la vall que forma el barranc del poble.
Comencem de nou a pujar uns metres i trobem noves indicacions, la nostra senda gira ara a la dreta i comença descendir un poc.
300 metres més avant apleguem a la lloma de la muntanya on hi ha una antiga pista, la seguim cap a la dreta i en poc més de 200 metres la deixem i tornem a anar per una senda que va remuntant la lloma i que finalment ens abaixarà al costat del túnel de l'autopista.
========================================================================
Favara ruta circular por el Barranco del Pueblo.
Interesante ruta senderista circular por Favara. Salimos de las escuelas en la calle Isabel II donde hay un cartel indicador, a un 100 metros atravesamos el túnel de la autopista A-7 y encontramos un nuevo cartel indicador con diferentes opciones para subir a la montaña. Elegimos ir a la izquierda por la que denominan senda fosca.
Después de andar poco más de 100 metros por borde del talud de la autopista cuando el camino asfaltado gira a la derecha encontramos un nuevo palo indicador. Tomamos la senda que remonta por la izquierda y en 500 metros nos lleva a la parte de arriba de las piscinas municipales, donde encontramos un nuevo palo señalizador que sube hacia la izquierda por una senda por medio de la pinada hasta llegar a la loma de la montaña con buenas vistas del pueblo.
Ahora la senda crestea durante un buen trozo y empieza a bajar hacia el barranco de la Fuente donde encontramos la Cueva de los Mismos, continuamos por este lado de la montaña hasta llegar a un collado donde volvemos al lado del Barranco del pueblo. Aquí encontramos un gran mojón de obra que delimita la propiedad, bordeando los huertos de naranjos, volvemos a la senda que nos lleva a las ruinas de un antiguo horno de cal. Donde hay una senda que baja al barranco por donde se va hacia arriba más cómodamente.
Nosotros empezamos a remontar hacia el collado del Fenollar donde nos encontramos en un cruce y cogemos la senda que a la derecha baja al Barranco del Infierno, por donde descendemos .
Una vez al fondo del barranco salimos a la derecha al camino, donde encontramos un poste indicador y tomamos dirección en Favara por les llometes, vamos por una senda que discurre por la umbría y con abundante vegetación autóctona.
Después de un kilómetro y haber pasado el barranco de la Sima, encontramos de nuevo un camino ancho donde a pie de montaña hay otro palo indicador y buenas vistas del valle que forma el barranco del pueblo.
Empezamos de nuevo a subir unos metros y encontramos nuevas indicaciones, nuestra senda gira ahora a la derecha y empieza descender un poco.
Unos 300 metros más adelante llegamos a la loma de la montaña donde hay una antigua pista que seguimos hacia la derecha y en poco más de 200 metros la dejamos y volvemos a ir por una senda que va remontando la loma y que finalmente nos bajará junto al túnel de la autopista.

Коментари

    You can or this trail