nohisoc

Uploaded 24.08.2019.

Recorded август 2019

5,1

Погледана 26 пут(a), скинута са сервера 1 пут(a)

близу La Coma, Catalunya (España)

Ruta entretinguda, és una bona caminada.
Marco difícil per què la baixada és en un bon tram per un barranc amb molta pedra, ni te una dificultat especial però... i també per què força trams del GR 7 són tècnic i és perdedor.

Sortim del parking de les Fonts del direcció Coll de Port seguint el GR7 fins que arribem a un camí documentat, giren a la esquerra i sempre per pista principal fins arribar a la urbanització del Port del Comte.
Compte que jo he tallat pel dret i hi ha algun tram el mercat de vegetació.

Un cop arribats de van del Hotel del Port del Comte anirem a buscar les pistes d'esquí par arribar al Sucre, fugint de l'asfalt.
Un cop som al pàrquing del Sucre continuem remuntant per les pistes d'esquí fins arribar a la Bòfia on farem un gir a la,dreta i continuarem amunt per la llera d'un torrent fina arribar a una pista on un senyal de punt Quilomètric d'una ruta de BTT. Seguim la ruta un metres direcció Nord per llavors fet un gir a la dreta i remuntar direcció el cim.
Trobarem senyal de la ruta de Raquetes de Neu, les seguirem, camí i pujada natural fins a dalt el Pedrós dels 4 Batalles.

VISTES ESPECTACULARS.
PANELLS INFORMATIUS de les vistes.

Seguim direcció la TOSSA PELADA, jo he optat de fer un directe.
Un cop dalt per anar cap a l'Estivella cal seguir les marques liles fins que marxen massa a la dreta, nosaltres cap a l'esquerra per tal de començar a baixar.

Ja em arribar als remuntades de l'estació d'esquí i anem per feina per fer la baixada fins al remuntador el ELS CARBASSERS, aquí comença la part més TÈCNICA i COMPLICADA, cal fer la baixes pel camí natural de l'aigua, és a dir per un barranc de pedres. És un barranc ample no té més. Al cap d'una bona estona ja arribem a la pista i aquesta ens porta a la carretera i aquí ja agafem el GR7.

Ara cal seguir el GR7 que ens portarà al punt de sortida. Jo he perdut les marques un parell e cop segur però al tenir molt clar on havia d'anar no he dubtat en cap moment i he retrobat el senyals fins el punt de sortida.
És fàcil perdre el senyal ja que fa molt de temps que no es fa manteniment i el darrer en va fer en sentit contrari al que nosaltres portem.