• Слика од Fruška gora, Memorijal Reza Karimi

Memorijal Reza Karimi
organizatori PD Fruška gora i Planinarska sekcija FTN Novi Sad
broj učesnika oko 140
iz Subotice nas bilo petnaestak, što Spartakovaca, što Maslačkova, što i jednih i drugih

Trasa pešačenja Popovica, planinarski dom Železničara - izvor Zvečan - mesto smrti Reze Karimija - vidikovci iznad Ledinačkog jezera - Vaga - Popovica, planinarski dom Železničara
Vodiči Šeki i Sinpe

Godišnjica smrti svima dragog Reze, odličnog planinara, poznavaoca i ljubitelja Fruške gore, učesnika i dobronamernig kritičara treking lige na njenom početku kada je svaki savez bio koristan. Okupilo je oko 140 učesnika za planinarsku turu koju su osmilili organizatori, PD Fruška gora čiji je član bio Reza i mladi planinari iz planinarske sekcije FTN.
Prvi deo staze smo išli organizovano sa grupom, krenulo se od doma na Popovici pa grebenom ka Vagi ali smo skrenuli desno nadole nemarkiranom stazom koja nas je posle ponovo vratila na markaciju i odvela do izvora Zvečan. Nakon malo dileme nastavili smo pravim putem ka grebenskom putu i stigli do mesta smrti Reze Karimija. Nakon prikladnog govora organizatora nastavili smo pešačenje sa Sinpetom i njegovim Fruškogorštacima. Sinpe i ekipa su odabrali stazu ka vidikovcima iznad Ledinačkog jezera koje je sada ponovo puno vode. Uživali smo u lepim pogledima na Ledinačko jezero sa nekoliko vidikovaca u prelepom jesenjem ambijentu. Sledio je povratak u dom, ručak za one kojima je pasulj bio po meri, preuzimanje zahvalnica za učešće (mislim da je Maslačku ovo prvo zvanično priznanje u vidu zahvalnice za učešće na nekoj akciji), za mene još jedan poseban događaj, postao sam počasni član planinarske sekcije FTN i dobio sam člansku karticu i majicu sekcije. Hvala FTN-ovci, baš ste me iznenadili.

Nastavili smo pešačenje do busa na Paragovu meni potpuno nepoznatom trasom, zatim smo se još na kratko prošetali Novim Sadom pa seli u voz za Suboticu gde smo stili nešto posle 21 h.
Sparsely Vegetated Areas
Benches
Nacionalni Park Fruska Gora (Tarcal-Hegység (Fruska Gora))
Unpaved Road
Sparsely Vegetated Areas
Fruskogorski Put
Nacionalni Park Fruska Gora (Tarcal-Hegység (Fruska Gora))