planinar-ka

07. децембар 2014.

децембар 2014

Live Tracking

Share your location with friends and loved ones during an activity.

Live Tracking Live Tracking

близу Rakovac (Serbia)

Nedeljno pešačenje u organizaciji PSD Železničar Novi Sad, vodič Stevan Muškinja. Polazak iz Novog Rakovca, usput smo posetili ostatke manastira Dombo (lokalitet Gradina) koji se sada renovira uz finansijsku pomoć iz IPA fonda. Sledi blagi uspon na vrh Krvavić pa dalje spuštanje u Dumbovački potok i odlazak do Dumbovačkog vodopada. Od vodopada sledi najzahtevniji deo staze, uspon na Kobilicu. I pored blatnjavog, klizavog terena uspon je uspešno okončan. Na Brankovcu smo imali kraću pauzu, dalje smo išli na Isin čot (522m/nv), vrh preko 500 metara tek da bi ova akcija dobila planinarski predznak. Od Bučja smo se spustili u potok Dubočaš pa se zatim popeli na grebenski put i dalje plavo žutom markacijom na Gradac pan dalje plavo belom se spustili do Rakovca. Pošto nisam imao autobus za Novi Sad iz Starog Rakovca morao sam ubrzati korak kako bi do 16:15 stigao u Novi Rakovac gde je gotovo u sekundu kada sam stigao naišao autobus. Sreća, sreća, radost..