4,9
9,8

близу Bešenovački Prnjavor (Serbia)

Fruškogorski planinarski maraton, nakon prošlogodišnjeg izostanka nakon 20 uzastopnih učešća ove godine nakon kolebanja ipak sam upisao i 21. učešće, po prvi put na nekoj od staza pripravničkih maratona. Izbor je pao na zapad-zapad. Oko toga nije bilo kolebanja.

Nema gužve, ne kreće se rano iz Subotice, staza je retko prelažena, zanimljiva je. Sasvim dovoljno razloga da se ode na Letenku i krene za zapad-zapad.

Nisam se pokajao, vredelo je. Sve gore navedeno važi. Gotovo kao da nisam bio na maratonu. Nema te gužve, iz Subotice smo krenuli tek u 10 sati, ovom stazom ovako u celini sam išao svega jednom, meni je nova i zanimljiva. Zadatak koji sam postavio sam sebi, da budem čistač na stazi za grupu koju sam doveo a koja je činila 41 planinara-maratonca + dve devojčice koje smo prihvatili u naše šarenoliko društvo je samo dodatno doprineo da se na ovom maratonu osećam potpuno bezbrižno i opušteno čak i u momentima kada je začelje već posustajalo i bilo pomalo demoralisano.

Da bi se ipak osetilo da sam bio na maratonu posvedočiće 21 pečat u mojoj učesničkoj knjižici maratona, nekoliko fotografija sa poznanicima i prijateljima planinarima iz mnogih društava/klubova sa kojima sam se sreo (neki su, tako kažu a ja im verujem, došli na Letenku samo da se vide sa mnom).

Nekada sam maraton doživljavao kao priliku da se ispešačim i redovno sam prelazio staze velikog maratona. Sada mi to više nije osnovni motiv, takvih prilika je sve više tokom godine.

KT 14, Letenka I

KT 15, Andrevlje I

KT 16, Šuljamska glavica

• macka.naopacka 23.08.2020.

I have followed this trail  проверено  View more