Moving time  2 сата 11 минуте

Recorded фебруар 2020

1,6
3,1

Погледана 45 пут(a), скинута са сервера 4 пут(a)

близу Abella de la Conca, Catalunya (España)

Des-de Isona anem al poble d’Abella de la Conca a la sortida agafem la pista de l’esquerra fins arribar al mas Casa Toà on deixem els cotxes al costat de la pista.
Sortim per la pista fins arribar a la Collada d’en Trumfo sota la pared del Gallinova aquí hem d ‘anar seguint el trak no hi ha cami definit i no pujar, mes aviat planejar ( millor agafar el trak de tornada ) fins arribar a una una tartera que puja fort fins arribar a un petit forat l’ avenc del Gallinova aquí comença a trobar-se fites orientatives fins arribar a la carena on hi ha un tanca metàl·lica on la resseguim fins trobar el pas per anar al pla i ens pocs minuts arribar al cim boniques panoràmiques del Montsec , Sant Corneli embassament Sant Antoni.
La ruta es feréstega i no te sender però amb precaució no te cap dificulatat val la pena visitar el poble d’Abella de la Conca i l’esglesia de Sant Esteva.
Per menjar el bar Moderno d Isona recomanable.

Aparquem prop del mas Casa Toà

2 коментар(а)

• Слика од PIPOLINDOBCN

PIPOLINDOBCN 09.03.2020.

I have followed this trail  проверено  View more

molt bonica la ruta. la pista que ens portará al punt de sortida es mes indicat per 4x4 amb les pluixes que varen caure durant molts días. Les roques impresionants. Al arribar la carena i fins prácticament a Dalt es una mica perdedor però es fa be, Molt be.

• Слика од jmarserret

jmarserret 11.03.2020.

Gràcies per la teva valoracio