4,0
7,9

близу  Bukovac, Vojvodina (Serbia)

Glavica-Savina voda-Selište-Stražilovski vodopad-Masna ćupa-Astal-Glavica
Razdvajanje od crne, levom stazom treba nastaviti
Raskrsnica, pravo treba produžiti nečim što izgleda najmanje kao staza
Strma staza, neobeležena. Ide se malim grebenom sve do potoka. Nije za hodanje po snegu i blatu
Raskrsnica sa maratonskom, treba nastaviti desnom stazom
Šumski kolski put, neobeležena staza
Levo, od maratonske po kojoj se malo ide
Rasksnica - nastaviti levo prema čistini i Selištu. Postoji tabla prema Vilinoj vodi i domu Glavica
Uništeni vojni objekat na Selištu
Ka Stražilovskom vodopadu. Postoje dva strma puta prema vodopadu. Ja sam išao levim. Veoma strm put i jako težak silazak po svežem snegu. Pretpostavljam da je isto i po blatu.
Betonska kaskada u Stražilovskom potoku
Kaskada i prelaz preko Stražilovskog potoka
Za Masnu ćupu, beli znak, dosta je neupadljivo skretanje za nekoga ko nije bio pre.
Masna ćupa - spomenik
Raskrsnica za dom na Glavici, postoji tabla. Ja sam nastavio prema Astalu- Stolovima
Raskrsnica na Astalu prema Glavici, maratonska staza
Za Viline vode, sa maratonske staze. Skreće se desno, idući od Astala
Na poslednjem kilometru staza se razdvaja na dve staze koje obe vode do doma na Glavici. Jedna je maratonska-desna, druga-leva, sa starim oznakama. Ja sam se spustio levom starijom i - dužom. Idući od doma ova starija je krajnja desna i bez obeležja.