4,9
9,8

близу Gornja Lisina, Central Serbia (Serbia)

Planinarski klub ,,ERA,, iz Užica je u periodu od petka 15. maja do srede 20. maja 2020. godine organizovao više planinarskih tura na terenima južne Srbije i okolini Bosilegrada na najviše vrhove sledećih planina: Besne kobile, Crnooka, Gloške planine, Milevske planine i planine Valozi.
2. uspon – 17. maj (nedelja) : Uspon iz centra sela Gornja Lisina na vrh Išor (1829 m) na planini Valozi i grebenski prelaz na vrh Mečit (1756 m), najviši vrh Gloške planine preko sedla Lisinski preslap. Sledi brzi silazak u selo Gornja Lisina nakon pređenih oko 20 km sa ukupnim usponom od oko 1250 metara, gde smo noćili kako prethodnu, tako i narednu noć u domu kulture, zaslugom naših prijatelja: Simke, Ljubiše, Vladimira, Boška i drugih iz Bosilegrada.
U ovom usponu na ove dve planine je učestvovalo ukupno 23 planinara, pored planinara iz PK ,,ERA,, iz Užica (Stefanović Slobodan, Božović Milovan, Milinković Nenad i Kovačević Nemanja) i planinari iz Sombora, Kraljeva, Zaječara, Bosilegrada, Surdulice, Vranja, Niša, Predajana i drugih mesta