Moving time  4 сата 24 минуте

Uploaded 02.12.2018.

Recorded децембар 2018

5,7

Погледана 29 пут(a), скинута са сервера 0 пут(a)

близу Valmanyá, Catalunya (España)

15é tram del GR-92 fet amb la Secció Excursionista del Coro de Sentmenat.

Tram d'Horsavinyà a Vallgorguina

Iniciem el tram a l'inici de la pista que du cap a Hortsavinyà, a uns 4 km del GR-92, ja que l'autocar no ens pot acostar més ja que la pista no es transitable per un vehicle gran (si per un cotxe.

A Hortsavinyà ja agafem el GR a través d'una pista forestal. Al cap de poc més de 3km, arribem al Coll de Can Benet. Seguint per pista, anem fent kilometres de bosc (alzines sureres, castanyers, cirers d'arbós,...), amb bones vistes al Montseny, fins que arribem a Sant Martí de Montnegre, una petita ermita a tocar del restaurant Montnegre.

A partir d'aquí, fem un petit tram de corriol, i ben aviat tornem a agafar de nou una pista pels mig dels boscos del Montnegre. Finalment, baixem de la serralada fins a Vallgorguina a través d'un llarg corriol i amb bastanta pendent.

Tot i que és un tram que no té grans troballes (més enllà del poble del poble de Hortsavinyà i de Sant Martí de Montnegre), els boscos i les vistes cap a l'interior (no s'arriba a veure mar), són molt agradables i valen molt la pena!