← Дио GR 70: Camí de Stevenson: Le Puy-en-Velay - Alès

5,5

Погледана 16 пут(a), скинута са сервера 3 пут(a)

близу Le Bleymard, Occitanie (France)

Aquesta etapa és una de les més maques. Es puja el Mont Lozère i després es baixa fins arribar a Le Pont-de-Montvert que és un poble preciós. Em va me va impressionar molt el canvi, vaig tenir la sensació de passar del nord al sud tant per com és la gent que per com son de diferents els dos pobles. La gent de Le Pont-de-Montvert amb qui vaig parlar em van confirmar que l'altre costat del Mont Lozère és un altre món per ells.
A Le Pont-de-Montvert, vaig dormir a un hotel que es diu Aux Sources du Tarn, no el recomano, les vistes al riu son maques però és molt car i no els vaig trobar molt agradables.
Altres senderistes em van dir que el Gîte d'étape du Mont Lozère està bé. Jo no hi vaig anar per que no vaig aconseguir que agafessin el telèfon. Potser és millor reservar per mail. Hi ha un altre lloc que es diu Gîte du Chastel i em van dir que està bé també, no hi vaig poder anar perquè no hi quedava lloc.