2,8
5,5

близу Jagodići, Central Serbia (Serbia)

uz oprez moguće je bilo obići 5 vidikovaca po dubokom snegu. neverovatno lepa priroda sa pogledima na dolinu Drine od kojih zastaje dah .
start je bio iz Zarožja, mesta koje je između Vinčinih voda i Gnjile priseke. staza počinje kolskim putem i ide sve do mesta gde se skreće za vidikovac na Crvenoj steni. nakon toga se prati greben i redom se nižu Pogled,Svilena stena,Sokolina,Velika stena,Kurtinjača. sa Kurtinjače se spušta u Seversko polje gde se izlazi na jedan veći put kojim se vraćamo nazad preko Bakića polja a sve do raskrsnice gde napuštamo taj put i spuštamo se do Širokog dola .Širokim dolom idemo sve dok ne dođemo do magistralnog puta Valjevo-Bajina bašta a nekih 200m od našeg starta
napomena: nakon vrha Kurtinjača staza gotovo konstantno lagano se spušta sve do kraja.

Crvene stene

Gvozdačke 1

Wikiloc
near Jagodići, Central Serbia (Serbia) by zli3005
Walking distance: 6.84 mi. - 11 km.

Elevation min: 1026 meters max: 1282 meters
Uphill: 372 meters down: 372 meters
Type: Loop
Gvozdačke 1

Upload your trail to wikiloc.com →