exploreri

Recorded септембар 2018

4,7
9,5

близу  Lokve, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Krece se od predjela Vitlenice na koju se stiže nakon što se sa magistralnog puta Sarajevo Mostar , na semaforu u Jablanici, skrene desno, pa se onda prati put lijevo prema Tomislavgradu, Posusju i visoravni Blidinje. Skrene se lijevo poslije mjesta Sovici i ponovnog nailaska na asfaltni put. Ide se dobrim makadamskim putem oko tri kilometra do skretanja na oznacenu sumsku stazu za vilinac i zaglavlje.
Uska staza konstantnim usponom ide prvo šumom a zatim prelazi u kraški predio prosaran zelenilom, prelijepim udolinama, jezercetom i prekrasnim pogledom na udaljene vrhove i vrleti.
Kretanje je otezano jer je staza cijelim dijelom neravna, kamenita i postoji opasnost da kod svakog neopreznog koraka moze doci do proklizavanja i izvrtanja zgloba.
Ipak pogled na okolne predjele Cvrsnice, doline Neretve i Prenja, sam prizor Hajduckih vrata kad se prodje jezerce i popne se na visinu od preko 2000 m, vrijedan je i veceg truda od gledanja gdje stajes.
Staza je odlicno oznacena, usponi nisu preteski, a pohvale ovaj put idu i za planinarsko drustvo "Vedro" iz Zenice , jednu mladu i odlicno uigranu ekipu, koja vodi racuna o svakom detalju i dobro je organizovala ovu turu.