goranvuc

Средње

22. август 2020.

август 2020

близу Bešenovački Prnjavor, Vojvodina (Serbia)

Po sparnom danu i pod torturom milion krvožednih komaraca i obada izveli smo najinteresantniju kombinaciju obilaska oko Letenke.

Prva deonica je zagrevanje maratonskom do pred Banoštorsku bodu, zatim pratimo greben koji vodi direktno do najvišeg slapa na Hajdučkom potoku i tu baš i nema staze, a onda prolazimo pored Hajdučkog vodopada i još par slapova i stižemo do ušća u Ugljarski potok. Idemo dalje uzvodno Ugljarskim o prolazimo pored Kurjačkih rupa i brojnih slapova, a nakon poslednjeg većeg slapa i jezerceta pod njim penjemo se na stazu koja dalje vodi iznad potoka. Staza je zarasla poslednjih 300 metara u kupine jer su na tom delu zbog seče "otvorili krošnje" i izvlačimo se nekako do grebena izokola.

Dalje pratimo maratonsku do Letenke, a onda pratimo plavu markaciju do Crnog vodopada. Od Crnog vodopada penjemo se ponovo ka grebenu stazom koja nestaje u blizini tzv. COVID vodopada koji sam našao proletos u jeku COVID karantinskih mera.

Penjemo se nekih 20 metara strmo bez staze i izbijamo na stazu koja nas dalje vodi na novu stazu koja nas dalje izvodi na greben.

Od Jabuke idemo malo asfaltom do Lipovog čota i onda širokim šumskim putem idemo ka Potoranju da bi se kod jedne udoline odvojil ka jezercetu "Ogledalce". Dalje pratimo uske šumske staze iznad Potoranja, prolazimo ušća 2 potoka i penjemo se ka Lepinjicinom grobu. Odatle zatvaramo krug na Letenci.