djomlacar

2,5
5,1

близу  Ždrelo (Serbia)

Tura odrađena 13. marta 2016. godine. Početak i kraj treka kod manastira Sv. Trojice. Markacija primetna i jasna od samog početka. Uspon počinje lagano, a onda kroz šumu postaje sasvim solidan. Jako lepa staza zatim prolazi kroz četinarsku šumu, a nedugo zatim se nailazi na razdvajanje puteva ka Malom i Velikom Vukanu. Na Malom Vukanu nas je sačekao nenormalno jak vetar, pa se zato nismo mnogo zadržavali. Deo između dva Vukana se prelazi za oko 20 m, a uspon pred samim V. Vukanom je solidan, ali kratko traje. Na V. Vukanu je pogled još bolji, ali je vetar bio još jači, pa smo se zadržali svega 5-6 minuta, dok smo napravili fotke. Silazak ka selu Ždrelo je malo lošije prokrčen nego prethodni deo put, ali je markacija i dalje odlična, za svaku pohvalu. Pri kraju se trek odvaja od onog koji je već postavljen, u smislu što smo zaokrenuli levo, prošli kroz centar sela i napravili kružni trek koji je svega 10 km dug. Lepa staza, za svaku pohvalu markacija, u proleće je doživljaj pretpostavljamo još i lepši. Preporuka za obilazak obližnjih manastira Gornjak i Blagoveštenje Gornjačko.