exploreri

Recorded април 2019

4,1
8,3

близу  Dvor, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Tradicionalni Zenicki horizonti koje odlicno organizuje Zenicko planinarsko drustvo "Vedro".

Dodje se autobusom do skretanja za selo Putis sa magistralnog puta Lašva Travnik. Odatle ide konstantni uspon od par km do mjesta nadomak naselja Gumanjci.
Iz Putisa se produzi prema selu Jelinak i na ulazu u selu se skrene na stazu kraj potoka desno i ubrdo.
Put dalje vodi kroz lijepe predjele, mjesovite sume, preko livada, kroz napustena stocarska naselja do izletista gdje se odvaja desno i zaokrece prema magistralnom putu M17 Zenica Kakanj. Tu negdje iznad puta skrece za selo Gumanjci, odakle prati makadamski put lijevo prema Gornjoj Zenici, gdje se opet odvaja staza desno prema Kljunu odakle se pruza prekrasan pogled na grad Zenicu i prema samoj Zenici.
ovdje smo se u tom napustenom naselju drugi put odmorili i skrenuli lijevo
Ovdje smo treci put odmorili, pogled na magistralu i okolna brda, tu se nalazi i neki stari mezar