judest15

Recorded јануар 2019

-12 m
6,1

Погледана 82 пут(a), скинута са сервера 4 пут(a)

близу Ciutat Vella, Catalunya (España)

Avui he fet la primera part del Camí de Sant Jaume en Catalunya de Barcelona al Santuari de Montserrat que feien els peregrins per enllaçar amb el que venia de Sant Pere de Rodes i és dirigeix a Lleida i a Santiago de Composte-la.
Al Monestir de Montserrat es pot anar per dos itineraris un remuntant el riu Llobregat passant per L'Hospitalet, Cornella, Martorell, Abrera, Esparreguera i Collbató,i l'altre travessant la Serra de Collserola i passant pel Monestir de Sant Cugat del Vallès (lloc d'acollida de peregrins en temps antics), pel camí dels Monjos, Les Fonts de Terrassa, Ullastrell, Olesa de Montserrat, Esparreguera on enllaça amb l'itinerari que va pel Llobregat que es el que faré ara.
Com la majoria de peregrins arribaven a Barcelona per via marítima procedent de tota la Mediterrània, aquesta Ruta comença en el Port de Barcelona davant del Monument a Cristòfol Colom, puja per les Rambles, carrer Ferran on es troba l'Església de Sant Jaume i la Plaça Sant Jaume.
Continuo la Ruta passant per la Catedral, Portaferrisa, Mercat de Sant Antoni (actualment remodelat), la plaça de Espanya, Carretera de la Bordeta, travessant Hospitalet de Llobregat, Cornella de Llobregat i Sant Joan Despí des de on he baixat per anar a buscar el Riu Llobregat seguint les marques grogues del camí de Sant Jaume que en molts llocs sembla seguint una gin-cama.
La primera marca groga que he trobat ha sigut en L'Hospitalet a prop de La Farga.
En molts llocs no es veu les marques grogues així que he seguit les indicacions de la Guia Turística de Catalunya.
La Ruta l'he acabat en l'Estació de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, de Can Ros en Sant Vicenç dels Horts, lloc on començaré la segona etapa, fins a Abrera.
Les Rutes de aquest itinerari estan pensades per fer els desplaçaments amb transport public.