judest15

Recorded фебруар 2019

-7 m
5,6

Погледана 135 пут(a), скинута са сервера 1 пут(a)

близу Sant Vicenç dels Horts, Catalunya (España)

Avui he fet la segona part del Camí de Sant Jaume en Catalunya de Barcelona al Santuari de Montserrat que feien els peregrins per enllaçar amb el que venia de Sant Pere de Rodes i és dirigeix a Lleida i a Santiago de Composte-la.
Al Monestir de Montserrat es pot anar per dos itineraris un remuntant el riu Llobregat passant per L'Hospitalet, Cornella, Martorell, Abrera, Esparreguera i Collbató,i l'altre travessant la Serra de Collserola i passant pel Monestir de Sant Cugat del Vallès (lloc d'acollida de peregrins en temps antics), pel camí dels Monjos, Les Fonts de Terrassa, Ullastrell, Olesa de Montserrat, Esparreguera on enllaça amb l'itinerari que va pel Llobregat que es el que faré ara.
Començo la Ruta en l'Estació de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, de Can Ros en Sant Vicenç dels Horts on vaig acabar la primer part.
Continuo la Ruta pel costat del Riu Llobregat fins arribar al Pont del Diable en Martorell on deixo el riu per travessar tot Martorell i sortir pel Barri de Can Bros i continuar fins la Estació de FGC de Abrera, lloc on començaré la tercera etapa, fins al Monestir de Montserrat.
Les Rutes de aquest itinerari estan pensades per fer els desplaçaments amb transport public.