grubacsn

Recorded децембар 2018

2,3
4,5

близу Staro Hopovo, Vojvodina (Serbia)

Od Iriškog Venca pored asfaltnog puta ka Norcevu. Kod napuštenog hotela Venac, desno se skreće i Fruškogorskom transverzalom dalje ka manastiru Novo Hopovo. Od Novog Hopova stazom pored livade ispod manastira stiže se do manastirskog ribnjaka gde se skreće levo ka Starom Hopovu. Posle izvora kod Starog Hopova put se nastavlja levo od potoka, markacijom "crvenog manstira" i bele šakice. Staza je pred kraj sve do izlaska na greben poprilično strma. Na grebenski put se izlazi kod Informacionog centra na Vencu.

Skretanje desno za Novo Hopovo

Kod table Nacionalnog parka skreće se desno nastavljajući Fruškogorskom transverzalom

Novo Hopovo

slika

Staro Hopovo

Posle šumske staze, blatnjavim putem stiže se do Starog Hopova. Od izvora se mostićem preko potoka Jelenac skreće levo stazom markiranom crvenim manastirom i belom šakom.

Izlazak na grebenski put

Posle strmog penjanja, na grebenski put se izlazi kod Informacionog centra na Iriškom vencu.