Погледана 55 пут(a), скинута са сервера 1 пут(a)

близу  Bagà, Catalunya (España)

Es tracta de una part de l'itinerari "Els Cavalls del Vent". Deixarem el cotxe al poble de Saldes i amb taxi ens traslladam al Refugi de Rebost. L'endemà començam a caminar en direcció del Refugi Niu de l'Aliga, on dormirem. Al següent dia anarem cap a les Penyes Altes i al Coll de Moixeró, on deixam les marques taronges i seguint fites per un tirany arribam al Refugi de Sant Jordi. L'endemà pujam al Coll de Pendís i seguint les marques taronges anam aprop de la carena en direccio al Refugi de Prats d'Aguiló. El matí següent pujam cap el Pas dels Gosolans seguint les marques blanques-grogues (no vaig veure marques taronges) D'allà anam cap el Refugi de Lluís Estasen, on dormirem. El matí del dia després anam cap el Refugi de Gresolet i l'endemà al poble de Saldes, on teníem el
cotxe.
Varem utilitzar el mapa i guia "Cavalls del Vent" de l'Editorial Alpina, excepte pel bocí que baixa del Coll de Moixeró al Refugi de Sant Jordi, per la qual cosa es pot emprar el mapa i guia "Muntanyes Màgiques" de la mateixa editorial.
Hi pal indicador. Prenim la pista que va cap Mirador Gresolet, més enllà del Refugi Estasen. Caldrà deixar la pista cap a la dreta per un tirany que puja, seguint senyals taronja.
Hi ha un pal indicador de Font del Faig, Indica el Refugi de Sant Jordi, que també es diu Refugi de la Font del Faig. Aquí deixam la GR-150.1 i les senyals taronja de "Els Cavalls del Vent"
Les senyals taronges ens duen per un tirany que puja, deixant la pista que va cap el Mirador del Gresolet.
Aqui prenim cap el nord (baixant) seguint les senyals taronja.Deixam la GR-150.1 que puja cap el Comabona.
Aqui deixam la pista. Hi ha pal indicador cap a Saldes.
LluísEstasén
Refugi Niu de l'Aliga
Del Refugi de Prats d'Aguilo fins el Pas del Gosolans no vaig veure senyals taronges. Vaig seguir senyals blanca+groga del Cami dels Segadors (PR-124)