nacyne

Средње

• Слика од Jerišorski dol /Grujin vodopad, Zeleni vodopad / Gornji i donji Piljski vodopad

23. август 2020.

август 2020

близу Topli Do, Central Serbia (Serbia)

Ovaj trek je bezbedan za korišćenje samo do Zelenog vodopada. Nakon toga, do izlaska na kolski put ka Toplom dolu/Dojkincima, bilo je ozbiljnog grebanja, vraške spretnosti i dosta lude sreće.../*teško težak način/ Kad smo to preživeli, sve ostalo posle toga (a i pre) je bilo laganica do Gornjeg Piljskog i nazad do Toplog dola. Posle smo čuli da postoji i **lakše težak način da se izdaje na put. Ako planirate da nastavite dalje posle Zelenog vodopada dobro se raspitajte kod boljih poznavalaca ovih predela kako dalje ili se prosto vratite istim putem nazad. U svakom slučaju uzivaćete u bajkovitim prizorima iskonske, netaknute divljine!
*teško težak- naš trek za izlazak od Zelenog vodopada do kolskog puta
**lakše težak- priča se da postoji...
ps. trek je sniman samo do odvajanja za Donji Piljski vodopad. Na tamo i nazad nema greške.