djomlacar

Recorded април 2018

1,2
2,5

близу  Ovčar Banja, Central Serbia (Serbia)

Dana 1. aprila 2018. resili smo da isprobamo najnoviju stazu na nasoj mozda i omiljenoj planini Sumadije, Kablaru. Posto nam je nekako postao ritual da se penjemo stazom br. 1 preko Devojacke Stene, resili smo da Eleninu ostavimo za povratak, i nismo se pokajali. Vreme je bilo promenljivo, kao sto je i cest slucaj na planinama, te nam je na pocetku bilo jako sunce, od sredine je pocela kisa, da bi nam na vrhu padala i susnezica. Silazak smo zapoceli stazom br. 2, zatim stazom Dedin Zub, a zatim na raskrsnici (ima sa slikama) silazak nizbrdo Eleninom stazom. Staza je zaista uzbudljiva, jako zivopisna, sa par fenomenalnih vidikovaca, ali ono sto ipak moram posebno izdvojiti, jeste da je NEOPHODAN OPREZ duz citave staze, a posebno u vreme kisa ili snega. Nama su stene bile suve, samo je zemlja na par mesta bila vlaznija, i tu smo par puta proklizali. Bezbednost pre svega, cetvore oci otvorite. Staza izbija na stari asfaltni put.
Preporuka svima, uz vec pomenuti oprez.