Вријеме  један дан 19 минуте

Uploaded 11.11.2012.

Recorded новембар 2012

7,8

Погледана 2447 пут(a), скинута са сервера 205 пут(a)

близу Karā Rūd, Ardabīl (Iran)

با ماشین خود تا اسالم رفتیم و همانجا ماشین را در محل مطمئنی پارک نموده و تا خلخال با تاکسی طی کردیم. پاییز بود و مسیر فوق چنان زیبا بود که بارها باید ماشین را متوقف کرده و عکس میگرفتیم ولی چه کنیم که رانندگی با ما نبود.
از خلخال به سمت اندبیل و سپس نهایتا تا تفرجگاه میر عدیل را نیز با تاکسی رفتیم. ساعت حدود یازده بود که پای در راه نهادیم. از میر عدیل باید وارد مسیر سمت راستی بشویم. مسیر ابتدا شیب دار است و شما باید تا کمی کمتر از دوکیلومتر را در مسیر شیبداری طی کنید ( حدودا سیصد متر نیز ارتفاع می گیرید) تا به بالای گردنه ای میرسیم که منظره زیبایی را در پیش چشمانمان قرار می دهد.
از این به بعد هم در مسیر را درجاده ادامه میدهیم تا به خانه های ییلاقی میرسیم. در زمان پیمایش ما این خانه ها خالی از سکنه بودند.
و بعد این مسیر زیبا با شیب ملایمش ادامه پیدا میکند و پوششهای متنوعی را در راه میبینیم. از داخل جنگل هم رد میشویم و البته جاهایی از مسیر شیب زیاد بود. ( بد نیست اشاره کنم که در قسمتی از مسیر ما از پاکوب خارج شده ایم و مسیر با شیب بیشتری را از دل درختان جنگل عبور کرده ایم تا باز به پاکوب برسیم.). هوا مه الود بود و ما باید قبل از تاریکی به روستای ناو میرسیدیم که البته محقق نشد. کمی قبل از تاریکی به خانه های ییلاقی متروکه ای رسیدیم و تصمیم بر این شد که شب مانی را همانجا انجام دهیم.
صبح زود براه افتادیم و حدود یک ساعت بعد به روستای ناو رسیدیم. در این روستا امکان شب مانی و خانه های روستایی جهت اقامت وجود دارد.
ادامه مسیر از جاده خاکی روستا بود و در کنار رودخانه. مسیر نیز دیگر تقریبا شیبی نداشت. عبور از دل خانه های تک و توک روستایی و زیبا و دیدن جنگل زیبای پاییزی که البته هر چه جلوتر میرفتیم سبز تر میشد و از حال و هوای پاییزی ان کاسته میشد.
مسیر از جاده جدا شده و در کنار رود ادامه یافت تا نهایتا ساعت 1 بعد از ظهر بود که به جاده اسفالت رسیدیم و این پیمایش 31 کیلومتری و زیبا به پایان رسید . با ماشین دوباره به اسالم بازگشتیم و رفتیم تا ناهار را در رستوران خوبی در ماسال به همراهی دوستان صرف کنیم....

7 коментар(а)

• Слика од moo_hj

moo_hj 26.05.2015.

جای توضیحات مبسوطی که همیشه مکمل مسیر هست به قلم زیباتان خالی است

• Слика од Peyman Amiri

Peyman Amiri 15.05.2016.

صرف نظر از توضیحات ، مسیر آپلود شده فاقد هرگونه علامتهای مشخصه های مسیر است . تراک خالی برای ناوبری زیاد کاربردی نیست

• Слика од Davoud Fazaeli

• Слика од majid cheraghi

majid cheraghi 04.07.2018.

درود
    میشه بی زحمت شماره نیسان از روستای ناو تا دریابین بهم بدید.
    ممنون

• Слика од javadefallahi

javadefallahi 23.08.2018.

It Was an amazing trail inside the beautiful mountain and jungles . it was one night and 2days hiking with heavy backpack and after that went to gisoom jungle that was amazing and first and best trail that i had. :)

javadefallahi 15.07.2019.

I have followed this trail  View more

It Was an amazing trail inside the beautiful mountain and jungles. it was one night and 2days hiking with a heavy backpack and after that went to the gisoom jungle that was an amazing and first and best trail that I had. :)