RIANEL

Recorded јун 2018

2,1
4,1

Погледана 84 пут(a), скинута са сервера 6 пут(a)

близу  Kobarid, Kobarid (Slovenija)

La primera feina és arribar-nos a l'oficina de turisme a recollir un fulletó en el qual hi ha descrita tota la ruta i que ens informa molt bé del que veurem en el recorregut. Al mateix temps, també veurem la forma d'escurçar o allargar la ruta, segons les nostres forces i/o ganes de caminar.
Comencem doncs al centre del poble i pugem fins l'església de Sant Anton (Sv. Antona), per asfalt. L'església té una magnífica vista de la vall i del poble i està edificada en varis pisos fets per arcades amb els noms dels soldats morts en aquest lloc.
Continuem la ruta per anar fins les restes del castell que diuen són l'origen de Kobarid, el Tonocov Grad que a més serà el punt més elevat del recorregut. Baixem en direcció al riu Soča i hi arribem passant pel mig de les trinxeres fetes pels soldats italians durant la Primera Guerra Mundial, excavades a la roca. Durant el recorregut, també trobem forats excavats a la roca que sembla eren refugis d'aquesta mateixa guerra.
Travessem el riu i ens dirigim fins un racó a veure el salt d'aigua Kozjak (Slap Kozjak), que val molt la pena pel racó on es troba i també pel camí que hi porta.
Tornem ja cap a Kobarid a on entrem per la carretera travessant el Pont d'en Napoleon, perquè sembla que en Napoleon va passar-hi amb les seves tropes.