Đorđe
107 22 3

Средње

• Слика од Kopaonik: Rtanj, Trim staza, Centar, zicarom do Pancicevog vrha, Nebeska Stolica i nazad

1924

26. јун 2021.

јун 2021

Create your Trail Lists

Organize the trails you like in lists and share them with your friends.

Create your Trail Lists Create your Trail Lists

близу Kopaonik, Central Serbia (Serbia)

Parkirali kod planinskog doma Rtanj i odatle krenuli u šetnju. Putanja vodi tzv. Trim stazom do kafića Hani Bani na ski stazi Karaman Greben. Zatim niz stazu do centra Kopaonika. Odatle smo se popeli žičarom do Pančićevog vrha. U odlasku ka lokalitetu Nebeska Stolica, vojne objekte obišli smo desnom, zapadnom stranom, što nije baš za preporuku jer je kosina kojom se popreko hoda izuzetno strma i bez utabane staze. Bolje je i u odlasku ići pravim putem kojim smo se mi vratili. Pogledi sa lokaliteta i okolnih vrhova su jedinstveni. Put u povratku seče ski staze Krčmar, Duboka, zatim vodi preko Pajinog Presla i Karaman Grebena ponovo na Trim stazu do Rtnja.