Maslačak

Recorded децембар 2016

4,6
9,3

близу Novi Beograd, Central Serbia (Serbia)

24.12.2016.
Košutnjak

U sklopu priprema za poslednju akciju ove godine otišao sam na Košutnjak. Zahvaljujući treku koji sam našao na Wikilocu pripremio sam jednu kružnu stazu od 20-ak km sa polaznom i krajnjom tačkom na železničkoj stanici Novi Beograd.

Preko mosta na Adi spuštam se na Adu Ciganliju, prelazim na Banovo brdo i ulazim u šumu na Košutnjaku gde uočavam i prve markacije. Imam trek, pratim markacije, ponekad malo improvizujem. Staza je odlična, smrznuta, pomalo se beli, prava zimska čarolija. Iako sam poneo patike u kojima sam planirao hodati ostajem u onima u kojima sam doputovao, procenio sam da ni u njima neće biti problema.

Na Hajdučkoj česmi srećem kontrolore sa planinske trke koju je organizovao PK Balkan pa ostajem malo tamo da ispratim prolazak trkača a da ne bih bio samo posmatrač prihvatam se da pomognem u vođenju evidencije.

Nakon štosu trkači prošli krećem dalje i kod Topčiderskog groblja se spuštam u Topčiderski park. Od parka do autobuskog stajališta kod sajma nije ništa vredno pomena, čak sam i pogrešio kod skretanja no to me ništa nije poremetilo u lepom zimskom danu. Autobusom se od sajma prevozim do Ade odakle peške prelazim most i hvatam voz za Petrovaradin odakle peške idem još nekih 5 km do železničke stanice u Novom Sadu.