5,0
9,9

близу Dečje Letovalište (Serbia)

Grza, probno kolo Treking lige Srbije. Kučajske planine, srednja staza + izlazak na vrh Javorački vrh koji je oko 200 metara van staze treking lige.

B. vila

Rasksnica kod B.vile. Pored puta se nalaze dva velika objekta. Niz put se ide prema česmi (1,5km) i Visu. Uz put se ide prema Šumarskoj kući (oko 2km) gde se skreće prema Pojilu (česma)

Cesma 1

Česma ispod Visa, pored asfaltnog puta. Kada se ide sa Visa, kod česme se ide levo, asfaltom. Posle 1,5km, sa desne strane se nalazi veliki objekat (B. vila), tu se skreće levo i taj put vodi prema rasksnici Dom - Javorak. Ako se nastavi asfaltom, na par kilometara se dolazi do Šumarske kuće gde se skreće levo prema Pojilu i Javorku.

Cesma 2 (Pojilo)

Česma sa pitkom vodom - Pojilo. Nalazi se na putu prema Javorku u blizini Šumarske kuće. Tu je i rasksnica.

Dom

Javorak

Koliba

Koliba je rasksnica. Kada se dođe iz pravca Doma: - Uspon prema Velikom Kozijem Rogu, Malo pre ove tačke desno, uz livadu. - Uspon prema Visu ("povratna"), Nastavlja se pravo - Silazak prema Grzi (Anđelkina kuća), skretanje desno. Sve ove staze su markirane. Ovde se nalaze table-putokazi.

Mali Javorak

Most kod jezera

Na mostu je raskrsnica: - Za srednju stazu se nastavlja pravo preko mosta, a kada se most pređe ide se levo prema Planinarskom domu. - Za najdužu stazu se pre mosta skreće desno. Taj put vodi prema Crnom vrhu.

Raskrsnica - Javorak - Vis - Dom

12-LIS-14 9:29:00

Raskrsnica Saletova staza Mali Javorak Javorak

Ovde je rasksnica tri staze. Kada se ide iz pravca Javorka: - Levo se ide Saletovom stazom prema Domu - Pravo se ide prema Malom Javorku i vidikovcu i dalje prema Pištolju i silazak prema Domu