1,3
2,5

Погледана 73 пут(a), скинута са сервера 5 пут(a)

близу Khizabavra (Georgia)

Es tracta d'un recorregut que remunta la riera Ninoskhevi fins a una cascada de 40 metres d'alçada.

Primer de tot cal saber que aquesta ruta comença a Gurgeniani i no a Lagodekhi. Des del punt d'inici, seguim un sender no sempre fàcil de localitzar i que va travessant la riera, per tant, fer la ruta sense mullar-se els peus dependrà dels arbres caiguts que en aquell moment travessin la riera, per això algunes persones opten per fer-la amb xancletes de muntanya o amb una vambes que es puguin mullar. La part bona és que et pots banyar en qualsevol moment.

Hi ha un parell de trams que demanen grimpar. La ruta és exigent per aquests punts, pel desnivell i perquè es camina molt sobre roca. En general, qualsevol persona que pugui caminar la pot fer, però no la recomano a gent que només vulgui fer un pícnic o que no tingui hàbit de fer rutes. El temps del rastre és només de pujada i no és exagerat, en el sentit que no ens vam parar, i de baixada ens vam trobar més d'un grup que havia perdut l'esperança d'arribar a la cascada.
Река

Riera Ninoskhevi

drvo

2018-07-20 12:58:44

Река

Riera Ninoskhevi

Водопад

La gran cascada de la Reserva Natural de Lagodekhi (Gurgeniani, Geòrgia)