Вријеме  2 сата 30 минуте

Recorded мај 2016

2,0
4,0

Погледана 388 пут(a), скинута са сервера 12 пут(a)

близу Valmanyá, Catalunya (España)

Cotxe des de Tordera, per carretera fins a prop de Les Ferreres,una de les moltes urbanitzacions dels volts de Tordera. Aquí iniciem la caminada pel GR-92, molt ben senyalitzat. Camí amplet,de no massa desnivell, passant per Can Pedraguet,i desprès arrivem a la finca de Can Brugada. Pujada suau, i seguint per bon camí, fins a Sant Miquel de Vallmanya, ermita, que sembla molt deixada de la ma de Deu, i dels que li correspon.Seguim amunt pel GR-92,per un camí més costerut, amb bones vistes a Vallmanya, i a les montanyes del voltant, sobretot a la Serra del Llop, el Puig de Caselles, i el Puig d´Hortsavinyà. Finalment estem a Coll de Porc, encreuement de molts camins. Tornem pel mateix lloc.
EO IP

2 коментар(а)

• Слика од Manel_49

Manel_49 10.05.2016.

Bona sortida. Recordo que hi havia bones vistes de la serralada costera vista des de darrera. Recordo també les aulines sureres. Salut i Cames!

• Слика од EMILI ORSO

EMILI ORSO 11.05.2016.

Predominen moltes sureres, i moltes masies, amb vistes a totes les serres les del litoral com la de Miralles, i le serres del Llop, i de l´Avatar