Upe1

Recorded јануар 2018

2,6
5,1

Погледана 143 пут(a), скинута са сервера 5 пут(a)

близу Llorà, Catalunya (España)

Llorà - Volcà de la Bamya del Boc - Llorà. Una ruta circular, molt a prop de Girona. Molt ben senyalitzada.
Aparquem a davant de l'Església (peça romànica impressionant) i caminem en la direcció que veniem. De seguida trobem una desviació a la dreta amb indicadors que ens porten cap a la pujada. Cal dir que tenim al voltant de 40 minuts de pista asfaltada, no sempre agradable per als que ens agrada el bosc. Després ja se succeeix una pista de pedra volcànica, que no presenta cap dificultat i que ja és més agradable de seguir. Continuem seguint els indicadors i arribem a un pla que és el cràter del volcà: immens, amb un mapa indicador i unes explicacions molt detallades de la formació del volcà. Seguim en el sentit de la marxa i tenim una bifurcació: a la dreta puja cap al Puig de la Banya del Boc i el que continua recte i fa baixada inicia el camí de retorn circular per una pista forestal molt agradable. Nosaltres pugem al Puig sense arribar a dalt de tot per raó de temps, i després, retornem fins arribar a la bifurcació i agafar el camí que baixa: encara queda al voltant d'una hora.
Информација

• lbisbe 25.12.2019.

Ruta fàcil i interessant

• lbisbe 27.12.2019.

I have followed this trail  проверено  View more