stefs
  • Слика од MAGLEŠ Lastra - Zabava - Kušakovići - vrh Pali - Gornje Leskovice - Lastra
  • Видео запис од MAGLEŠ Lastra - Zabava - Kušakovići - vrh Pali - Gornje Leskovice - Lastra

Uploaded 11.10.2016.

Recorded октобар 2016

3,8
7,6

близу  Donji Bačevci (Serbia)

Planinarski klub ,,Era,, iz Užica je u nedelju 09. oktobra 2016. godine organizovao obilazak planine Magleš, koja pripada masivu Valjevskih planina. U ovoj akciji je učestvovalo 4 planinara.
Vozilima smo prešli preko Kosjerića i Bukova prema Valjevu do mesta Lastra, Peške smo krenuli uz reku Zabavu i zaseoka Kušakovići do vrha Pali (1036 m), najvišeg vrha Magleša.. Dalje sledi silazak ispod Kraljevog brda uz obilazak crkve u Gornjim Leskovicama.
Zaseok Zabava
Reka Suvaja
Vrh Sipovica - 748 M

• srdjan 07.04.2019.

Svim planinarima i ljubiteljima prirode, supruga i ja toplo preporucujemo ovu planinarsku turu. Aprila 2019. nas dvoje smo iz BG krenuli vozom do stanice Lastra i onda po treku ovog vrsnog planinarskog vodica i planinara proveli divan dan u netaknutoj prirodi. Ali, ipak da skrenem paznju da je najbolje ici tokom Marta i Aprila kada okopni sneg a pre nego sto krene vegetacija jer je predeo slabo naseljen a staza slabo odzavana. Pocetni deo od Zabave do Kusakovica obiluje divljim kupinama i makijom pa je tokom vegetacije tu veoma tesko proci. Od Kusakovica preko Plandista, Krcevina, G. Leskovica mozete samo da se prepustite uzivanju do povratka na Z.St. Lastra. Preporucujem i ostale trekove ovog vodica. Pozdrav svim planinarima od Sneze i Srdjana