Malo Stado
533 55 1

Средње

• Слика од Manastir Jovanja-Strmna Gora-Manastir Ćelije-Kanjon Gradca-Lelić-Sandalj-Manastir Jovanja

07. март 2021.

март 2021

Create your Trail Lists

Organize the trails you like in lists and share them with your friends.

Create your Trail Lists Create your Trail Lists

близу Ćosići, Central Serbia (Serbia)

I ćao naši dragi šumski prijatelji.
Danas smo za Vas spremili jednu leeepu stazu.
Planirali smo da liturgiju u Manastir Jovanja i da odatle posle liturgije obiđemo ovaj prelepi i mogo čist deo naše drage Srbije.
Dakle krenuvši iz manastira Jovanje sišli smo nazad do puta i krenuli levo prema Valjevu.
Posle nekih 1km došli smo dostare žute kuće i bedema pored koje kreće naša staza i to odmah sa usponom. Uspon traje par km 2ili3 prolazimo kroz prelepe predele sela Strmna gora i dolazimo do dela spuštanja pre5 km. Silazimo stepenicana prema Manastiru Ćelije,Mira ih je izbrojala 926 neki kažu 930 a stara majka 933. Dolazimo do ovog preleeepog manastira i obilazimo i celivamo mošti Ave Justina,uživamo malo u ovom manastiru i nastavljamopolako prelepim kanjonom reke Gradac. Oduševljeni pogledom i čistoćom ovog kanjona morali smo da se odvojimo odnjega na 8,5 km i penjemo se prema selu Lelići. Nismo obišliisto imeni Manastir i etno selo ,zbog vremena provedenog na stazi i zalaska sunca. Penjemo se premacrkvicina vr" brda prolazimo kroz njeno dvorište i nastavljamo po treku.Možete da pre ulaska u crkveno dvorište i skrenete levo putem ako niste voljni da preskačete ogradu.Dalje se oduševljavamo pogledima i prirodom pticama selima i dolazimo do 15,5 km i skrećemo desno u šumu kojom se ,strmom,stazom spuštamo do manastira Jovanja i laganim skakutanjem odlazimo do auta. slike su manje više sve kod žene u telefonu ja ću okačiti neke.