stefs
  • Слика од MEANDRI UVCA Krstac - Beli Kamen - vrh Molitva - Vidikovac - Previne - Krstac
  • Видео запис од MEANDRI UVCA Krstac - Beli Kamen - vrh Molitva - Vidikovac - Previne - Krstac

Број тачака 1914

Uploaded 26.10.2015.

Recorded октобар 2015

3,6
7,3

близу Krstac (Serbia)

Planinarski klub ,,Era,, iz Užica je u nedelju 25. oktobra 2015. godine organizovao obilazak meandara Uvca na obroncima planine Javor. U ovoj akciji je učestvovalo 44 planinara.
Kombijem i vozilima smo prešli preko Požege i Ivanjice prema Sjenici do mesta Krstac, gde se Kanjevska reka uliva u Uvačko jezero. Parkirali smo vozila i peške krenuli preko Ćafe do Belog Kamena. Dalje prelazimo preko Mrčkog potoka i sledi uspon do Velike Raskrsnice, gde skrećemo levo na vrh Molitva (1247 m). Sa vrha se spuštamo do vidikovca Molitva sa pogledom na meandre Uvca. U nastavku se uklapamo na uređenu i veoma atraktivnu stazu Specijalnog rezervata prirode ,,Uvac,, i vraćamo se do početne tačke uz skoro stalan pogled na jezero i ispod sela Družiniće.

Start

Krstac

• Слика од vidos_leo

vidos_leo 26.10.2015.

Prelepa akcija i lepo druzenje !!! :)