1,5
3,0

Погледана 125 пут(a), скинута са сервера 9 пут(a)

близу Casau, Catalunya (España)

Ascens directe al Montcorbison des de la Bassa de les Oles seguint el camí correcte en siga-saga (no feu cas de les senyals amb pals de marca groga, ja que aquestes son les marcades per fer l'ascens vertical).
Vàrem fer el retorn pel camí de l'abeurador que porta a l'Ermita de les Neus.

Aquest cim està en una situació estratègica al mig de la Vall, just sobre Vielha, el que li ofereix grans vistes sobre la població i les parts nord i sud de la vall.
Però, el més fantàstic és la postal que es presenta en orientació sud, ja que s’ofereix íntegrament el Massís de la Maladeta amb tota la seva esplendor.
Es fantàstic esmorzar dalt del cimet del Montcorbison, amb bona companyia, i fent vistes a totes direccions. Molt recomanable.

3 коментар(а)

• Слика од ITR

ITR 30.08.2017.

Excelent la sortida.
    Fàcil, senzilla sense cap complicació i que mereix no perdre detall i com diu en Ramon .....amb bona companyia.
    Del tot recomenada.

• George’77 02.08.2018.

I have followed this trail  проверено  View more

Vam fer la pujada seguint esta ruta i la informació està molt detallada. Recomanable la ruta en unes vistes fantàstiques des de dalt.

• Слика од ramonmuntane

ramonmuntane 02.08.2018.

Perfecte George'77 Me'n alegro que hagis gaudit de la ruta i de les magnífiques vistes que ofereix el cim