Moving time  2 сата 19 минуте

Recorded јануар 2020

1,9
3,9

Погледана 30 пут(a), скинута са сервера 0 пут(a)

близу la Vall del Bac, Catalunya (España)

Sortim del poble d’ Oix l’Alta Garrotxa , abans d’arribar ens hem de desviar a l’esquerra cap al cementiri per una pista asfaltada fins arribar a un desviament que posa veïnat de Toralles aquí comença una pista de terra de 4,5 km que no està en molt bon estat que ens portà a L’ermita de Sant Martí de Toralles on deixem el cotxe un poc abans al costat d una hípica. Anem seguint el GR per un sender ben fressat, passem pel costat d’una capalleta ( Sant Isidre ) aviat arribem al coll de Reverter on es desviem aquí hi ha fites aqui la pujada es mes pronunciada fins arribar al cim del Montmajor , boniques vistes del Pirineu.
La tornada. Hem d’anar trobar un cami que surt abans del cim amb fites que baixa fort on hi ha moltes pedres mitjanes soltes passem pel coll de la Bassa ( petit toll) i pel costat del mas de la Costa mig derruït fins arribar a la Hípica Mercer.
Excursió curta però plena de vegetació i amb bones vistes dificultat baixa però s ha d’anar precaució a la baixada.

Ermita de Sant Martí de Toralles

Esquerra

Montmajor el de l esquerra i Montpetit

Dreta seguim GR

Vista Bassegoda i el Coma Negre pic Bruixes

Cami de tornada

slika

Coll de la Bassa, anem dreta