Cesc Cots

Recorded новембар 2015

1,9
3,8

Погледана 651 пут(a), скинута са сервера 25 пут(a)

близу  El Bruc, Catalunya (España)

La Travessa d’Agulles és un fantàstic itinerari iniciàtic al massís de Montserrat que recorre el laberint de roques format per Les Agulles i els Frares Encantats i que ningú s’hauria de deixar de perdre.

Es pot començar a la Portella fins al Coll de Porc o bé al revés dependrà de les preferències de cadascú. En aquest cas la ruta està descrita per fer-la des de la Portella fins el Coll de Porc i tornar per el refugi Vicenç Barbé.
La raó d’escollir aquest sentit és el següent, mentre fem la travessa ens haurem d’esforçar a identificar les Agulles que tant bé reconeixem des el camí del Refugi o el Bruc ( la Saca Gran, l’agulla de l’Arbret, les Bessones, el Lloro,…), ja que la ruta és un conjunt de passos entre les Agulles compostos per corriols, canals on farem passos de tarzan, passos equipats amb cordes, i tindrem la sensació d’estar en un autèntic laberint.

Un cop arribats a Coll de Porc, si tornem per el Refugi Vicenç Barbé podrem anar identificant totes les agulles per on haurem passat.

Precaucions: si bé té algun tram equipat en general no té gaires complicacions, però si mica amb comte si es va amb alguna persona poc avesada a les cordes fixes i a fer passos de tarzan potser s’hauria convenient de portar una corda. Tot i tenir la sensació d’estar en un laberint, seguint bé les senyals és un itinerari poc perdedor. A més es pot abandonar fàcilment a dos llocs, a la Canal Ampla i després de passar el Lloro i el Bisbe.

(he posat difícil com a dificultat tècnica per els trams de cordes)

Podeu tenir més informació sobre la descripició detallada de la ruta al següent blog:

Segons el meu altímetre el desnivel és de: + 770 metres

2 коментар(а)

• Слика од Susan H

Susan H 11.02.2018.

I have followed this trail  проверено  View more

Muy buena ruta! 😍

• Слика од Cesc Cots

Cesc Cots 11.02.2018.

Moltes gràcies Susan, molt content que t'hagi agradat i tot hagi anat bé !!!!!!!