Вријеме  један дан 7 сата 53 минуте

Uploaded 06.05.2016.

Recorded мај 2016

7,2

Погледана 10812 пут(a), скинута са сервера 720 пут(a)

близу  Karā Rūd, Ardabīl (Iran)

اینجانب آمادگی اجرای برنامه فوق را بدون کوله کشی و اجاره محل اقامت شب مانی در کلبه به همراه غذای محلی را دارم.
در صورت نیاز به اجرا توسط اینجانب با شماره 09126415891 جعفر پناهی تماس حاصل فرمایید

ارایه اطلاعات بیشتر در اینستاگرام اینجانب

مسیر پیاده روی زیبای خلخال به اسالم بعد از طی مسافت پنج کیلومتری ییلاقی ابتدایی الباقی مسیر جنگلی میباشد.
من برای بار چهارم میخواستم این مسیر را تجربه کنم.
ساعت 5 صبح 18 اردیبهشت 95 از شهر زنجان به همراه گروه کوهنوردی و گردشگری حیات و همراهی 40 نفر از همنوردان به سمت خلخال حرکت کردیم.
ساعت 9 صبح در منطقه گردشگری اندبیل از اتوبوس پیاده شدیم. طبق هماهنگی قبلی برگزار کنندگان تور قرار بود کوله ها توسط نیسان حمل گردد, محل خواب در روستای ناورود نیز تامین شده بود . به خاطر همین به همراه کوله بزرگ یک کوله یک روزه برای حمل اب و نهار و تنقلات برده بودیم و نیازی به حمل چادر نبود.
بعد از تحویل کوله ها به وانت ساعت 9:40 دقیقه پیاده روی آغاز شد. ابتدای مسیر شیب سربالایی تندی دارد به خاطر همین استارت بهتر است اهسته باشد تا همه بتوانند به راحتی این مسیر را طی کنند.
بعد از طی 11 کیلومتر به روستای ناو محل شب مانی رسیدیم(میتواید با نیسان مسیر جاده ای را تا شروع پیاده روی فردا یعنی محلی به نام دریابین طی کنید.که دارای قهوه خانه و محل برپایی کمپ و کلبه به دور از مردم محلی می باشد )
و یا میتوانید قبل از رسیدن به روستا به سمت چپ و بالا حرکت کرده و شب را در قهوه خانه یداله شب مانی داشته باشید. .
در صبح روز 19 اردیبهشت تا محل شروع پیاده روی (بعد از جابه جا کردن تنقلات و نهار روز دوم به کوله یک روزه و تحوبل کوله بزرگ به نیسان ) روز دوم حدود 8 کیلومتر نیسان سواری کردیم تا به روستای دریابین رسیدیم.به نظر اینجانب میتوانید شب مانی روستای ناو را در همین منطقه انتخاب کنید.
پیاده روی روز دوم نیز حدود 10 کیلومتر می باشد.(بدون احتساب 8 کیلومتر مسیر نیسان سواری)
بعد از حرکت نیسان به سمت روستای لاکه تاشون در اسالم مسیر جنگل نوردی روز دوم که بسیار زیباتر از جنگل نوردی روز اول میباشد شروع شد.در طول مسیر چشمه های فراوانی وجود که هم محل چشمه و هم عکس چشمه ها را در نقشه مشخص کرده ام. در یک قسمت از مسیر به علت ریزش و پرتگاه بودن بهتر است به سمت بالای جنگل بروید که با توضیحات محل مورد نظر را مشخص کرده ام.

دوستان عزیز اگر سوالی داشته باشند میتوانند با ایمیل اینجانب japanahi@yahoo.com و شماره تماس 09126415891 در ارتباط باشند.

ارایه اطلاعات بیشتر در اینستاگرام اینجانب

ابتدای شروع پیاده روی منطقه گردشگری اندبیل که با حدود 10 کیلومتر با خلخال فاصله دارد.در این منطقه به خاطر وجود قهوه خانه و کمپینگ امکان شب مانی وجود دارد.
مسير ورود به جنگل. بعد از اتمام مسیر ییلاقی و مالرو مسیر ورود به جنگل را در پیش رو دارید. توجه فرمایید این مسیر را با حصار مسدود کرده بودند و ما از حصار ها عبور کردیم.
دو راهي.هر دو مسر در انتها به یک جاده ختم میشوند.
ييلاق
محل صرف نهار در روز اول.منطقه ای فوق العاده زیبا و دارای چشمه. و مردمی مهمان نواز.
رودخانه
روستاي ناو اسالم. ما خانه روستایی را اجاره کردیم که مارکت کوچکی هم داشت .همانطور که در توضیحات گفتم بهتر است برای شب مانی منطقه دریابین را انتخاب کنید. که هم دارای قهوه خانه و محل برپایی کمپ و دارای کلبه جهت اجاره می باشد.
قهوه خانه و محل استراحت ناورود
قهوه خانه و محل كمپ . شروع جنگل نوردي. منطقه های که میتوانید به جای روستای نام شب مانی را در این منطقه بمانید
دو راهي بهتره از بالا بريد تا پرتگاه رو دور بزنيد

RaminShahin 07.05.2016.

Fantastic

jafar panahi 07.05.2016.

در حالت کلی روش اجرای برنامه رو توضیح دادم. فقط ما ۶ نفر دو کیلومتر با نیسان رفتیم الباقی همنوردان مسیر روستای ناو تا بلبین را با نیسان رفتن

Peyman Amiri 24.05.2016.

سلام شما يه مسير دیگه به نام خلخال به نارود در این سایت آپلود کردین از جایی که با علامت ییلاق مشخص شده در این جا مسیر پاکوب پایین رو انتخاب کردین ولی در مسیر دیگر از پاکوب بالایی و داخل جنگل عبور کردین ، به نظر شما کدامش مناسب تر است؟

jafar panahi 24.05.2016.

شما همین مسیر را انتخاب کنید. مسیر بالایی که از داخل جنگل عبور میکنه و منظره خیلی بهتری داره(همین مسیر رو انتخاب کنید). مسیر پایینی شمارو به سمت پرتگاهی هدایت میکنه که عبور از آن برای افراد مبتدی راحت نیست.

Peyman Amiri 24.05.2016.

ممنون آقای پناهی عزیز ولی منظور من قسمتی از مسیر روز اول برنامه بود ، باهاتون تماس میگیرم

شما همین آپلود سال 95 رو در نظر داشته باشید.این بهتره

Peyman Amiri 24.05.2016.

از شما بابت به اشتراک گذاری مسیر وخلاصه گزارش برنامه که تهیه کردین سپاسگزارم،من هرچقدر به دوستانم گفتم که مسیر جی پی اس شما قابل اطمینان است و از روی همین مسیر ما پیمایش کنیم ولی اصرار کردن که راهنمای محلی بگیریم با این وجود فایل شما رو هم روی دستگاه خودم آپلود میکنم

jafar panahi 24.05.2016.

اقاي اميري عزيز در مورد صحت مسيري كه آپلود كردم شك نكنيد. با مقايسه چند مسير ديگري كه بقيه دوستان اپلود كردن ميتونيد صحت مسير رو به دوستانتون اثبات كنيد. اگه نياز به وانت براي حمل كوله ها و همچنين راهنماي محلي داريد ميتونم شماره تلفنشونو در اختيارتون بزارم.

من براي بار سوم اين مسير رو رفتم. در مورد مسيري كه ركورد زدم شك نكنيد

Peyman Amiri 07.06.2016.

ما برای پیمودن این مسیر از راهنمای انجمن کوهنوردان خلخال استفاده کردیم ، البته من فایل مسیر شما رو هم بروی دستگاه جی پی اسم آپلود کردم ولی متاسفانه بدلیل خطای بالای 15 متر دستگاه من در برخی از قسمت های مسیر با اختلاف زیادی از مسیر ثبت شده شما عبور کردیم

• mohammadshahravan 07.06.2016.

با عرض سلام خدمت آقای پناهی عزیز ما برای پیمایش مسیر خلخال به اسالم از فایل جی پی اس شما استفاده کردیم در جی پی اس ما حتی یک درصد هم خطا مشاهده نشد برنامه بنحو احسنت انجام شدممنون از لطفتون بنظر من دوستان اگه بخوایید با جی پی اس گارمین مسیر رو برید با این فایل جی پی اس هیچگونه مشکلی نخواهید داشت

jafar panahi 07.06.2016.

اقاي شهروان عزيز خوشحال شدم. ايشاله از مسيرهاي بعدي كه ركورد كردم هم استفاده و نتيجه رو اعلام فرماييد

اقاي اميري عزيز به نظرم شما توسط راهنما از يه مسير ديگه رفتين و يا اينكه نزديك به مسير ركورد شده مسير رو پيمايش كردين.
    اقاي شهروان با استفاده از همين فايل مسير رو با موفقيت پيمايش كردن

Peyman Amiri 08.06.2016.

#mohammadshahravan جناب شهروانی دستگاه های جی پی اس در بهترین حالت هم 3 متر خطا را دارد

• mohammadshahravan 09.06.2016.

آقای امیر عزیز با در نظر گرفتن خطاهای جی پی اس که برای مسیر های دیگه هم اتفاق می افته من برای این مسیر ممشکل خاصی نداشتم دستگاه جی پی اس من گارمین 62 بود حتی دوراهی ها رو که جی پی اس بسرعت دو راهی رو نشون نمیده من با یکی دو متر اختلاف پیدا میکردم

• Слика од Ehsan Mousavi

Ehsan Mousavi 06.08.2016.

بسیار عالی. سپاس از اشتراک گذاری این فایل خوب. در مرداد 95 این مسیر به کمک این فایل دقیق طی شد. بنده نیز ترک این مسیر را با جزییات بیشتر آپلود کردم که امیدورام مکمل کار خوب شما باشد.

• Mrfarshad 10.06.2017.

بسیار مفید و عالی بود

• Слика од amirbenisi

amirbenisi 14.11.2017.

مسیر طی شده در تاریخ 19 الی 21 آبان 1396

jafar panahi 14.11.2017.

اقا بنیسی عزیز بابت ریوییو ممنونم. راستی وضعیت جنگل چطور بود؟؟ اگه میتونید چند تا از عکسها رو برام ارسال کنید. با تشکر.

• Слика од amirbenisi

amirbenisi 15.11.2017.

آقای پناهی عزیز وضعیت آب و هوایی و جنگل بسیار مطلوب بود. تنها نکته آزار دهنده قطع درختان توسط افراد سود جو هستش .

• Слика од aidinmehrabani

aidinmehrabani 04.02.2018.

ما هم مسیر مشابه این را در منطقه اجرا کردیم . طبیعت اینجا فوق العاده است . توصیه می کنم کسانی که ندیده اند حتما تجربه کنند .

• Слика од ali.gholizadeh5

ali.gholizadeh5 20.05.2018.

جناب پناهی عزیز
    درود فراوان به شما. ما در تاریخ 97/2/26 برای پیمایش مسیر خلخال به اسالم از فایل جی پی اس شما استفاده کردیم. در طی مسیر بارها از دقت شما در ثبت مسیر سپاسگزاری کردم.
    ممنون از شما که این فایل خوب را به اشتراک گذاشتید.

jafar panahi 20.05.2018.

جناب قلی زاده عزیز تشکر میکنم. نظر لطف شماست

• Слика од majid cheraghi

majid cheraghi 04.07.2018.

درود
    میشه بی زحمت شماره نیسان از روستای ناو تا دریابین بهم بدید.
    ممنون

• Слика од majid cheraghi

majid cheraghi 10.07.2018.

درود
    میشه بی زحمت شماره نیسان از روستای ناو تا دریابین بهم بدید.
    ممنون

• Ebrahim Mousavi 26.05.2019.

ممنون از اقای پناهی، ترک بسیار عالی. ما در تاریخ ۲ خرداد ۹۸ این مسیرو رفتیم، تمام راهنمایی ها و نقطه ها دقیق بود. البیته با سه روزه و با کوله کشی رفتیم، با کوله کشی میشه راحت دو روزه رفت.
    چشمه ها جاری بود، فقط مراقب دمای هوا باشید، برای خرداد مثل سالهای پیش سرد نیست و لباس خنک بردارید در طول روز اذیت نشید.

عالی

• moshtabaa 31.05.2019.

سلام. در مورد آب و هوای مسیر چجوری میتونم اطلاغات بگیرم؟ ما قصد داریم این مسیرُ تو تعطیلات خرداد بریم.