Moving time  3 сата 46 минуте

Recorded фебруар 2020

3,6
7,2

Погледана 24 пут(a), скинута са сервера 0 пут(a)

близу Königsplatz, Bayern (Deutschland)

Passejada d'un dia que hem fet per la capital bavaresa de Munic. Sortim de l'aeroport de Barcelona a les set del matí, un cop a Munic, agafem el tren que ens porta a Karlsplatz (centre de la ciutat), aquí s'ubica el Palau de Justícia, passem pel Comedy at the Bayerischer Hof, teatre privat on s'hi fan comèdies, musicals etc. Seguim cap a Odeonplatz amb el impresionant Feldhernhalle, Residenz München, consultat dels Estats Units d'Amèrica, troç del Mur de Berlin, Haus der Kunst, Englischen garten, passem pel Eisbachwelle (salt d'aigua), seguim pel Haus der Kunst o casa de les arts i cap el Luitpoldbrücke i el Friedensengej o Àngel de la pau. Tot passant per la riba del riu Isar, fem cap al Maximiliansbrücke i anem cap el centre de la ciutat, passem pel Museum fünf Kontinente i anem directe cap el Hofbraüshaus München, la cerveseria més famosa de Munic, després anem cap el Viktuallenmarkt, mercat molt gran al centre de la ciutat. Per fi ja anem cap a la Marienplatz, al cor de Munic, fem un tomb i ens anem cap a dinar al Hofbraüshsus on hi ha música tradicional bavaresa en directe. Haven dinat, anem a fer un cafè i puret a la Marienplatz.
Seguim caminant cap a la Frauenkirche o catedral de Munic, l'església de St. Michael kirche, tornem cap a la Karlsplatz per anar cap el Meiserstrasse, 10 on hi habia hagut el edifici del partit nazi. Seguim cap la Königsplatz on al seu dia es van fer la crema de llibres i on es feien moltes desfilades militars. Just al davant, al Arcisstrasse, 12 on hi habia el edifici del Führer (Adolf Hitler), aquí hi habia les seves oficines. Després i anant acaban la passejada, passem pel Briennersttasse, 20 on hi habia el cuartel de la gestapo i al mateix carrer, al número 23 i había la casa dels metges nazis.
La passejada per Munic acaba a la Hauptbahnhof o estació central on vam agafar el tren per anar cap el aeroport. A les dotze de la nit arribava a casa.
Dia molt bonic en companyia dels bons amics Vicenç, Pep Vinyes, Ramon Terio i jo.

Comedy at the Bayerischer Hof

Antic edifici del partit Nazi

Königsplatz

Arcistrasse 12

Antic edifici de les oficines de Hitler