grubacsn

Recorded фебруар 2019

3,0
5,9

близу Staro Hopovo, Vojvodina (Serbia)

Od Norceva se ide šumskom stazom Bukovačkog maratona koja neposredno prati grebenski put. Kada se preseče greben nastavlja se na levu stranu i ide stazom Fruškogorskog maratona. Staza je lepa, vodi kroz šumu, nije zahtevna, sem dužeg uspona od manastira Grgeteg.

Od Norceva se ide stazom Bukovačkog maratona, koja prati grebenski put.

Dolazak do grebena i odvajanje na levo stazom Fruškogorskog maratona

Dolaskom do grebenskog puta, napušta se Bukovačka staza i dalje se odvajanjem na levo nastavlja stazom Fruškogorskog maratona sa oznakama za Grgeteg.
slika

Prelazak sa grebenskog puta na desno za Grgetek

Na ovom mestu se pređe preko grebenskog puta desno i nastavlja se stazom Fruškogorskog maratona prema Grgetegu.

Silazak sa šumske staze za manastir

Na ovom mestu se put odvaja desno za manastir Grgeteg
slika

Nastavak puta pored manastirskih konaka dalje za Norcev

Nakon prolaska manastira i konaka put se nastavlja usponom sa leve strane.