Преузми

24. јул 2021.

јул 2021
Подијели

Погледана 34 пут(a), скинута са сервера 3 пут(a)

близу Vall de Núria, Catalunya (España)

Excursió feta el dia 23/07/2021
Llarga excursió per anar a la Torre d'Eina.
Vaig el primer cremallera que surt de Queralbs a les 7h 52'. La pujada fins el Coll de Noufonts encara en vaig poder escapar de la solejada, a partir del coll ni una trista ombra en tot el dia.
El camí fins el Coll de Noufonts està marcat com a Gr i no té cap dificultat, llevat del fort desnivell, al Wp4 és un bon lloc per agafar aigua ja que no en tornarem a trobar fins que arribem a la Vall d'Eina wp13. La pujada al Pic de Noufonts és dura, però fàcil, la pujada al Pic d'Eina és més curta. Un cop al Pic d'Eina agafem la cresta direcció Nord, és molt fàcil i gents exposada fins al cim de La Torre d'Eina. Des del Cim podem veure perfectament la cresta que hem de seguir, amb el Cambra d'Asa al fonts. El camí també és fàcil, però hi ha un parell de llocs wp10 on s'han de fer servir les mans, no és gents exposada.
Al wp12, quan ja tenim el Cim de Cambra d'Asa a tocar (ho sembla, però encara queda lluny) tirem avall, sense camí, a buscar La Coma d'Eina i el Camí de Núria. El terreny és prat, és baixa bastant bé, tot i que es fa una mica passat ja que són uns 600metres de desnivell. Un cop som al wp13 pujada fins el Coll d'Eina o de Núria, és fa llarg. Arribem al Coll, i ara sí, tot baixada fins a Núria seguint marques de Gr.