Вријеме  50 минуте

Recorded мај 2019

0,7
1,4

Погледана 32 пут(a), скинута са сервера 2 пут(a)

близу  Winkl, Upper Austria (Austria)

En mi web, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In my web, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Salzkemmergut) Ruta el 22/05/2019; 3 km; +80 -60; 2 hores. Última excursió (visita turística) organitzada per Caminants Barcelona amb el següent itinerari: Obertraun, Talstation Dachstein, Rieseneishöhle, Hallstatt. Participants: 51 del grup. Tipus de sortida: anada i tornada al mateix punt; Dificultat: fàcil. (Algunes fotografies són d’altres companys del grup)

FA ANYS: L’any 1991 es va descobrir, en una glacera de l’Ötztal, el cos momificat d’un home amb tots els seus estris i vestimenta. Va ser anomenat Ötzi i el cos està datat el 3300 aC.

Aquest últim dia suposa una visita, més turística, a la cova de Gel de Dachstein i amb final a Hallstatt. Hem arribat a Obertraum i ens apropem amb l’autocar a la Talstation Dachstein, des d’on, amb el telefèric, pujarem uns 800 metres fins al punt on podrem començar a caminar.

Ja som a l’estació superior. Hi ha força neu. Ara toca pujar fins a la Cova. Obertraum és una vila de Salzkammergut situada aprop del llac d’Hallstatt. Va formar part del ducat de Bavaria per passar a resultar integrada al ducat d’Àustria dins del segle XII.

Es tracta d’una pujada dreta, que fa ziga-zagues, però curta. Estem en territori de Dachstein (‘dach’ té el significat de teula i ja sabem que ‘stein’ és... ...