+50

Recorded јануар 2013

2,7
5,4

Погледана 1827 пут(a), скинута са сервера 66 пут(a)

близу Olivella, Catalunya (España)

ATENCIÓ AL TRAM DE FITÓ-PLANA PONÇA ( WPT-02 entre pista de Can Grau i Santa Susanna), ja que alguns anys està PROHIBIT CIRCULAR durant l'època de nidificació (febrer-juny).

S’ofereix un traçat alternatiu, camí d'Olesa, pero perd part de l'encant de la caminada.
Tel. Oficina Parc 935971819.

NO FER SI EL TERRA ES MULLAT ja que el kilòmetre dins la riera de Begues no hi ha camí i les zones de pelagons lliscant molt.

APROXIMACIÓ:
l'aparcament de l'Avenc de l'Esquerrà. El més fàcil és arribar des d'Olivella i seguir per asfalt fins poc abans de la casa Escola de Natura de Can Grau i agafar la pista que condueix a Olesa de Bonesvalls.

Una altra alternativa és des d'Olesa de Bonesvalls, aparcar al principi de la pista o en

RECORREGUT:

Passem per l'avenc de l'Escarrà (GR-5), i el deixem per seguir la riera de Begues a l'esquerra (fondo de la Boixosa), pels tranquils corriols de Plana Ponça (si no hi ha motos i/o btt).

Prop de can Mitjans deixem el corriol i seguim riera avall (es 1 km. amb magnífics pelagons ) fins arribar a Santa Susanna, impressionant paratge.

Després pujada pel GR 92-3, pujada entre bosc que de vegades ens permet veure una bonica panoràmica del Garraf i Penedès, i finalment arribar al punt de partida.

Altres sortides Garraf-Penedés:

Passeig a la Cova Negra 7km
Mas Alba a la Cova Negra 10km
Masos del Garraf- Ribes: Cars, Can Coll, Montgros, Can Martí, Solers, Xoriguera 11,5km
Vilanova i la Geltrú a Sitges per Miralpeix i tornant Voramar 12 km.
Olivella , Castell Vell d'Olivella, Santa Susanna i per la Riera de Begues a la Cova de cal Montaner 9,5km
Serres de les Gunyoles i la Llampa 14 km.
Castellet – Casa Alta – Fondo Bovera – Torrelletes 10,4Km
Pantà del Foix per la Picarola14 km.
parking

09 La Llaudera

9 коментар(а)

Obreelsulls 12.03.2016.

El tram entre Sta Susanna i Cal Mitjans es una riera seca amb roques molt grans sense camí. Es fa llarg i dificultós. Val la pena de fer com a curiositat pero desaconsellat per grups sense esperit aventurer.

El tram avenc de l''Esquerrà- Sta Susana l'hem fet per la riera Cocó per evitar ciclistes. Ha sigut un agradable descobriment. Transitable pero poc fressat. Val molt la pena per la vegetacio i tranquilitat.

Hi ha risc d'equivocar-se passat Sta Susanna on hi ha un cami que porta a una vinya. No s'ha d'agafar el cami sino que t'has de ficar dins la riera per la vall direcció Cal Mitjans.

Obreelsulls 12.03.2016.

L'hem fet del revés, desde Cal Mitjans direcció Avenc de l'Esquerrà i tornar per Sta Susanna.

El tram Sta Susanna-Cal Mitjans es una riera seca amb roques molt grans sense camí. Es fa llarg i dificultós. Val la pena de fer com a curiositat pero desaconsellat per grups sense esperit aventurer.

Obreelsulls 12.03.2016.

El tram avenc de l''Esquerrà- Sta Susana l'hem fet pel fondo del Cocó per evitar ciclistes. Ha sigut un agradable descobriment. Transitable pero poc fressat. Val molt la pena per la vegetacio i tranquilitat.

+50 24.06.2017.

Mai és tard, no havia vist els teus comentaris
    Un dia d'aquests farem la teva alternativa, suposo que de l'avenc de l'Esquerra puges pel GR-5 i gires a la dreta agafant el GR-92.3 fins a La LLaureda, i per algun corriol baixes a la riera-fons del Coscó. No m'he fixat que hi hagués un sender.
    Bones caminades ... i pedalades pels corriols de Sant Miquel d'Olerdola

• Слика од janaes60

janaes60 31.12.2017.

Avui l'hem fet el nostre fill Jaume i jo i l'hem disfrutat molt. Moltes gràcies per compartir-la. Val molt la pena però, ha partir d'ara, és millor no fer la part protegida doncs aviat vindran els ocells migrant de primavera i cal no molestar-los.

Un cop més gràcies i bon any de rutes.

• Jordi Sud 21.04.2018.

Magnific recorregut amb un tram sorprenent i cansat per la riera de Begues. Ha plogut molt i hi havia molta aigua. Una sorpresa ben agradable i ... dificultosa. Gracies pel track

Estic pensant en fer un circular de dos dies dormint al Garraf. Alguna sugerencia jordisud@gmail.com

+50 29.04.2018.

Janaaes 60 gràcies per la valoració i disculpa per no contestar abans.
    No he vist el teu comentari fins avui
    bones caminades

+50 29.04.2018.

Jordi Sud hi ha moltes opcions, tot depèn de les hores que vulguis caminar.
    El GR 92 travessa el massís del Garraf i és sorprenent el paisatge que trobaràs des de Bruguers (entre Beges i Gavà), passant per Garraf, Campdàsens i pujant a l'ermita de la Trinitat (Sitges). Té l'avantatge que enllaça amb el GR 92-3 i GR 92-4 i GR 5.
    Depenent de les hores de caminar tens opció de dormir en cases rurals (La Fassina, can Grau ...) i crec que també en els Monjos Budistes de Plana Novella, però desconec aquesta informació per dormir.
    Espero que et serveixi d'ajuda per planejar aquesta ruta i i si tens dubtes m'ho dius