xibiloc

Recorded март 2017

3,0
5,9

Погледана 500 пут(a), скинута са сервера 4 пут(a)

близу Onetangi, Auckland (New Zealand)

Ruta des de l'Onetangi Bay fins al mirador de la Rocky Bay, passant pel Waiheke Island Aerodrome i diverses terres de vinyes a l'anada, i per l'Anzac Bay a la tornada.
La ruta comença a l'Onetangi Bay, i es ressegueix un tros de la platja fins arribar al desviament cap a la carretera principal. Seguint-la tan sols uns 500 metres, de seguida es pren un nou desviament en direcció a l'Onetangi Reserve, que es voreja per baix per dirigir-se després cap al sud de l'illa. En prendre una mica d'alçada, apareixen les primeres vistes de la Rocky Bay i l'Anzac Bay, que es troben al sud, al costat oposat de l'Onetangi Bay, que es troba al nord i és d'on s'ha començat. De fet, part de la ruta coincideix amb la Coast to Coast Track (Te Ara Hura), que passa per terres de vinyes i també pel costat del Waiheke Island Aerodrome. En aquest punt s'ha pogut observar el que semblava un weka, un ocell no volador endèmic de Nova Zelanda, que està considerat com una espècia vulnerable. Després de gaudir de les vinyes, els arbres i els prats, i sense ensumar gaire la tardor imminent, es torna a prendre la pista en el punt en què es pot observar, a la llunyania, la Rocky Bay. Un quilòmetre després, finalment, s'arriba al mirador de la Rocky Bay.
A la tornada, s'ha seguit per la mateixa pista fins arribar a l'Anzac Bay, des d'on s'ha pres la carretera principal (Onetangi Road) en direcció nord per arribar de nou a l'Onetangi Bay, punt de sortida d'aquesta ruta.
Es tracta d'una ruta molt senzilla, ben senyalitzada en els trams que no segueixen la carretera, i que permet contemplar el magnífic paisatge de l'interior de la Waiheke Island, com ara les terres de vinyes.