A.Arturo

Recorded март 2016

4,6
9,1

Погледана 1482 пут(a), скинута са сервера 31 пут(a)

близу  Rebollar, Asturias (España)

La LLera - Los Cambones - Ponte La LLera - Molín de Barrial - Molín de Flora - Molín del Ferreru - Molín de Máxima - Molín de Milio o de Fermina - Molín d'Honorio - La Velía - La Envesná - Melendreros - Lladera xerrrina Oroxu - Un poquiyín de pista de Fayacava a La Campa - La Campa - Picu H.ueyu o Les Antenes - Picu Fueyu o Peñamayor - Xerru Gües - La Vaúga - Xerrros de la Vaúga - Pel PR AS 139 hasta esvíu a Santa Gadía - Santa Gadía - La LLera.

Prestosu percorríu que trescurre casi en so totalidá pelos guapos conceyos de Bimenes y LLaviana. Mayoría pel primeru.
Xúntase el guapu PR AS 141 "Ruta de Los Molinos" con un paseín pela guapa xerrina de Peñamayor.
El camín nun tien nenguna dificultá. Cuando acaba el PR andamos 1,6 km pela carretera de Rozaes a Fayacava y unos metros per un prau poco dempués de Melendreros. (Anduvi unos cien metros buscando un camín qu'evitara pasar pel prau pero hai maleza abondo y di la vuelta). Entramos per un portelleru, cruciamos el prau de sur a norte pa salir del mesmu per una portiella a la vera'l camín que va pela falda la xerrina Oroxu y que nun dexamos hasta tener a la vista la pista que vien de Fayacava en direición a Les Praeres de Nava. Unos metros per ella y entamamos la subida al picu Les Antenes. Recorremos parte d'esti guapu monte y dempués dende La Vaúga per una pista (PR AS 139) hasta l'esvíu a Santa Gadía. Baxamos per un pindiu camín y dende esti pueblu 1,9 km de carreterina con mui pocu tráficu hasta La LLera, entamu y final de la escursión.

(Anque toes son de la ruta, munches de les semeyes nun se correspuenden colos llugares de los waypoints).

Molín de Barrial
Molín El Ferreru
Molín de Máxima
Molín de Milio
Molín d'Honorio
Esvíu a La Velía
La Envesná
Melendreros
Portiella de salida del prau. Abaxu entráremos per un portilleru