coros

Recorded август 2018

2,1
4,1

Погледана 60 пут(a), скинута са сервера 0 пут(a)

близу  Hofmarkt, Salzburg (Austria)

Passeig des de l'estació de Grafenberg.
Una mica per atzar buscant un destí proper en un dia amb previsió de pluja hem acabat trobant el telefèric que ascendeix des de Wagrain a l'estació de Grafenberg.
Des de Wagrain agafem aquest telefèric, que ens condueix a un espai destinat al públic familiar. Moltes i variades propostes per gaudir de la natura en família : parcs, activitats d'aigua, ponts tirolesos, senders de descoberta, animals ...
Hem acabat improvitzant un recorregut dels molts que acostumen a indicar-se des de dalt de les diferents estacions i telefèrics. El recorregut no té res especial, però permet estirar les cames sense complicacions un dia ennuvolat i gaudir activament dels paisatges dels voltants.
El nostre recorregut ens ha portat a pujar a un pic el Sonntagskogel molt assequible i amb vistes dels voltants. Des d'aquí hem continuat fins a apropar-nos a l'estació veïna d'Apendorf tot davallant per senders que atravessaven paisatges ondulats. Abans d'arribar-hi , però, ens hem desviat a mà esquerra per un camí estret marcat amb pintura vermella i blanca que ens ha conduït a l'estany proper a aquesta estació. Aquests petits embassament es construeixen a prop de les estacions d'esquí per tal de disposar d'aigua si cal fabricar neu artificial als inicis de l'hivern. Amb el temps però, acaben integrant-se en el paisatge i constituint entorns ideals per relaxar-se tot contemplant el paisatge reflexat en les seves aigües.
La tornada l'hem hagut de fer pel mateix camí ja que hi havia senders tallats per obres d'acondicionament a l'estació.