veljovic

21. август 2021.

август 2021

Create your Trail Lists

Organize the trails you like in lists and share them with your friends.

Create your Trail Lists Create your Trail Lists

близу Prijepolje, Central Serbia (Serbia)

Kroz kanjon se dosta lako prolazi. Problem su jedino prepreke koje "sređivanje" staze ne može da reši. Ima dosta mesta gde se obrušava sitno kamenje i prekrije u potpunosti stazu koja je uska. Na tim mestima je izuzetno strmo i jedan pogrešan potez i eto vas na dnu kanjona. Ne treba žuriti već za svaku situaciju pronaći rešenje.
Gde sam ja još pogrešio? Na samom kraju prolaska kroz kanjon, kada se spustite u korito reke Mileševke, nisam odmah gledao postoji li markacija za nastavak putanje sa druge strane, već sam malo i uživao u prizorima. I trek mog prethodnika je pokazivao sličnu putanju pa sam tako izgubio markaciju. Našao sam stazu na kraju ali sam zbog velike strmine mogao lako da nastradam da sam samo jedan pogrešan korak napravio.
Od korita Mileševke do Kumrijine česme čeka vas veliki uspon. Dužina je oko 1km ali nije u dužini problem već u velikom usponu. Bilo je deonica gde sam išao "četvoronoške" pazeći na svaki korak. Veliki problem mi je bio i ranac mase oko 15 kg. Tlo je takvo da se sastoji od zemlje i sitnih kamenčića koji će veoma lako učiniti da vam noga prokliza koliko god da sum vam cipele dobre.
Dodatni problem je i ogromna količina opalog lišća bukve i šišarki od bora koje su sakrivene (ušuškane) pa eto još jednog razloga da se "zakotrljate". Ovo je naročito prisutno u gornjem delu staze.
Prozori su, naravno, kao iz bajke ali samo na mestima gde vam bezbednost dozvoli da uživate.
Svima koji se odluče da pređu ovu stazu mogu samo da preporučim jedno...
a to su dve stvari:

• Слика од Jak izvor hladne vode 10:12

Lepota

• Слика од Lepota
Teško se prati, jer oči moraju uvek biti na stazi.