sinpe

47 4,7

17. децембар 2020.

фебруар 2020

близу Staro Hopovo, Vojvodina (Serbia)

Mamorijalna pešačka staza, u čast preminulog člana Rotari kluba Novi Sad Rubena Dajča, velikog aktiviste, humanitarnog radnika, ljubitelja prirode i planinara. Stazu izgradio Rotari klub uz pomoć PSD Poštar i JP NP Fruška gora.

IP 1 odmorište Stara bolnica

Naša livada

2 коментар(а)

• ivanvbgd 24.12.2020.

I have followed this trail  проверено  View more

Porodično prešli ovu stazu sa decom (7 i 11 god). Staza je sveže i odlično markirana. Neko se baš potrudio pa čak i u blatu uklesao stepenice na nekoliko kraćih strmih uzanih uspona - hvala! Staza prolazi lepim, na momente bajkovitim šumskim predelima. Utisak su pokvarili delovi staze koji su sasvim prekriveni blatom od traktora za izvlačenje drva. Generalno prijatan utisak, deca su bila malo razočarana što nismo izbili ni na jedan vidikovac :)

• Слика од Teodora Tomin

Teodora Tomin 25.08.2021.

Staza je odlično obeležena, ali je duža nego što je napisano, po mojim parametrima je kilometar više 🙃